خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی خبرداد:

پرداخت 116 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۸۳

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی از پرداخت 116 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان خبر داد.

احسان مهدوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایلنا افزود: این منابع مالی در قالب تسهیلات ازدواج، اشتغال، پرداخت های ضروری و سپرده گذاری به متقاضیان استان مرکزی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 52 میلیارد و 694 میلیون ریال از سهم کل تسهیلات پرداخت شده در قالب تسهیلات سپرده گذاری و 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب تسهیلات ازدواج به زوج های جوان استان مرکزی پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این مدت 11 میلیارد و 890 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد فرصت های کسب و کار و توسعه مناطق روستایی و 34 میلیارد و 45 میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در نواحی شهری این استان پرداخت شده است.

مهدوی گفت: 9 میلیارد و 480 میلیون ریال در قالب تسهیلات ضروری نامه های مردمی به ریاست جمهوری به استان مرکزیو یک میلیارد و 990 میلیون ریال تسهیلات ضروری در قالب تفاهم نامه با سایر دستگاه ها پرداخت شده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه این صندوق با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی، 490 میلیون ریال تسهیلات پرداختی در سال جاری در قالب هفت فقره تسهیلات به هنرجویان و هنرمندان صنایع دستی استان پرداخت شده است.

438 میلیارد و 230 میلیون ریال تسهیلات در سال گذشته به سه هزار و 559 متقاضی در استان مرکزی پرداخت شده است.

از میزان کل تسهیلات پرداخت شده 479 فقره تسهیلات به مبلغ 102 میلیارد و 120 میلیون ریال در زمینه خود اشتغالی، 95 فقره تسهیلات به مبلغ پنج میلیارد و 30 میلیون ریال در زمینه مشاغل خانگی و 112 فقره تسهیلات به مبلغ 64 میلیارد و 540 میلیون ریال تسهیلات کارفرمایی پرداخت شده است.

استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه اول کشور قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز