خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی مطرح کرد:

برخی راضی نیستند اتفاقات مثبت حاصل از برجام محقق شود/مدیران باید جرأت کار کردن داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۹۸

استاندار گیلان با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری از سوی فرزندان این کشور در مذاکرات انجام شد، گفت: هنوز هم بسیاری چه داخل و خارج راضی نیستند اتفاقات مثبت حاصل از برجام محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در جمع مدیران تأمین اجتماعی استان در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت با ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان صدیق، پرتوان و متخصص اظهار داشت: در بدو ورود در 4 سال گذشته از اینکه استانی با داشتن توانمندی‌های بسیار بالا در جایگاه دوم بیکاری کشور قرار داشت بسیار رنج می‌بردم که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر با بهبود 20 پله‌ای در رتبه‌ی 22 استان بیکار و جزء 10 استان شاغل کشور قرار داریم.

استاندار گیلان افزود: با این حجم از فارغ‌التحصیلان از قرار گرفتن در چنین جایگاهی کماکان رضایت نداریم و این ارتقاء شاخص با امکاناتی که وجود داشته به‌دست آمده و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی گفت: با استفاده از فرصت‌ها و منابع محدود توانستیم به این رتبه برسیم و تحریم‌های سال‌های قبل از تحویل این دولت و فشارهایی که سال‌های 93 و 94 با شرایط سخت کاهش قیمت و تولید نفت بسیار تأثیرگذار بود.

نماینده‌عالی دولت در گیلان اتفاقات صورت گرفته در برجام را بسیار مثبت دانست و گفت: تلاش‌های بسیاری از سوی فرزندان این کشور در مذاکرات انجام شد و هنوز هم بسیاری چه داخل و خارج راضی نیستند اتفاقات مثبت حاصل از برجام  محقق شود.

استاندار گیلان با قدردانی از تحولات انجام شده در بخش درمان استان به‌ویژه بیمارستان رسول‌اکرم(ص) که نمایانگر تلاش بی‌وقفه‌ی مدیران، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی خدوم است، گفت: برخی مواقع توفیقات حاصل شده به نام شخص استاندار نوشته می‌شود در صورتی که این اقدامات با همراهی همه‌ی مسئولان و مردم شکل گرفته و این افتخارات متعلق به دولت و همه مردم گیلان است.

نجفی اظهار داشت: 2 میلیون و 580 هزار نفر مردم گیلان گاهی با نگاه و حضور خود و گاهی نیز با انتقادات نسبت به مسئولان واکنش نشان می‌دهند و در موفقیت‌ها سهیم هستند.

نماینده‌عالی دولت در گیلان ادامه داد : این انتقادات ارزشمند است و اگرچه حتی ممکن است برخی اعتراضات به‌واسطه‌ی عدم اطلاع از خدمات صورت گرفته باشد.البته برخی نیز علاقه‌مند هستند اعتراضات مردم را به جریان‌های سیاسی تبدیل کنند که ما در مسیر خدمت رسانی اصلاً به این اقدامات  توجه نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه ما فقط نسبت به مردم است، گفت: مسئولان باید مشکلات مردم را بشنوند و ببینند و در رفع آن تلاش کنند.

نماینده‌ی‌عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ما در مکتبی بزرگ شده‌ایم که خدمت را می‌بینیم، اظهار داشت: پیامبر و ائمه معصومین درباره تقویت روحیه‌ی خدمت به مردم سفارشات بسیاری دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه بحمدالله در بخش بیمه و درمان تأمین اجتماعی شاهد اتفاقات مثبتی هستیم، گفت: عشق همراه با تخصص و علاقه در خدمت رضایت‌مندی مردم را در پی دارد که امروز در بازدید سرزده از بیماران این بیمارستان شاهد این موضوع بودم.

وی گزارش ارائه شده درباره رضایت‌مندی 96 درصدی مردم از نحوه‌‌ِ ارائه خدمت در این بیمارستان را قابل تقدیر دانست .

نجفی ایجاد امکانات در فضای آرام و بدون هرگونه هجمه نسبت به یکدیگر را از وظایف مسئولان دانست و گفت: موظف هستیم آرامش امنیتی، سیاسی و اقتصادی را ایجاد کنیم و مدیران باید جرأت کارکردن داشته باشند.

نماینده‌عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه بخش‌های خدماتی و تولیدی باید توانمندی‌های خود را نشان دهند، افزود: باید امکانات مورد نیاز برای کارفرمایانی که روزهای افزایش 4 برابری نرخ ارز با مشکل مواجه شدند را فراهم و از آنان حمایت کنیم.

وی فضای موجود در تأمین اجتماعی استان را فضای حمایتی از اندیشه‌ی تولید و سرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت: تأمین اجتماعی زمانی می‌تواند سرپا بماند که از کار و سرمایه حمایت کند و این بخش با جدیت باید ترویج داده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه صرفاً با پرداخت یارانه نمی‌توان مردم را خودکفا کرد، گفت: البته تا زمانی که به شرایط مطلوب برسیم وظیفه داریم از اقشار مختلف حمایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز