خبرگزاری کار ایران

درسه ماهه نخست امسال محقق شد:

افزایش ۵ درصدی مصرف CNG در استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۴۶۳

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به مصرف ۴۷ میلیون مترمکعبی CNG منطقه کردستان درسه ماهه نخست امسال از افزایش ۵ درصدی مصرف CNG استان نسبت به مدت مشابه سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریدون یاسمی در دیدار با استاندار کردستان با بیان اینکه در این مدت روزانه ۵۱۰ هزارمترمکعب CNG در استان مصرف شده افزود: با برنامه ریزی وتلاش کارشناسان منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، افزایش زیر ساختهای سوخت رسانی و بهینه سازی مصرف سوخت افزایش تعداد جایگاههای C.N.G استان نیز در اولویت برنامه های این منطقه است.

وی همچنین با اشاره به اینکه درحال حاضر ۵۲ باب جایگاه CNG دراستان با ۳۲۲ نازل فعال سوختگیری، به شهروندان خدمات ارائه می دهند از احداث ۲ باب جایگاه دیگر در سطح منطقه خبرداد وگفت با احداث این جایگاهها تعداد جایگاههای CNG استان به ۵۴ باب افزایش می یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان درادامه با اشاره به شرایط جغرافیای و کوهستانی بودن وکمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه ریزی منطقه را بر استفاده کامل وبهینه از ظرفیت کامل جایگاههای منطقه عنوان کرد و افزود: طی چند ماه اخیر با هماهنگی تعامل و برگزاری جلسات مشترک با مالکین ،بهره برداران و شهرداریهای استان خوشبختانه بیش از ۹۸درصد جایگاههای CNG گواهینامه استاندارد را دریافت کرده اند

یاسمی یکی دیگر از سیاستهای شرکت را جذب سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداث وبهره برداری از جایگاهای CNG عنوان و از پرداخت کارمزد ویژه برای سرمایه گذاران در این بخش خبرداد.

وی درپایان به افزایش ۵ درصدی مصرف CNG در منطقه اشاره واین مهم را باعث کاهش مصرف ۴۷میلیون لیتری بنزین در استان وتوجه به حفاظت از محیط زیست واستفاده از سوخت پاک دانست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز