خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی؛

همایش آسیب‌شناسی انتخابات شوراها در شهرستان شهریار برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۳۹۵

همایش آسیب شناسی انتخابات شوراها با همت انجمن اسلامی اسلامی معلمان شهرستان شهریار ، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی حوزه شهرستان شهریار و انجمن شهریار نگار با حضور علاقمندان و جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این همایش که فرماندار شهرستان شهریار دکتر سعید ناجی نیز حضور داشت، سه نفر از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان به بررسی زوایای متفاوت انتخابات شوراها پرداختند. اولین سخنران همایش؛ سیدهادی عظیمی مسئول حوزه شهرستان شهریار حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با سنخ شناسی آسیب‌های انتخابات شوراها به شش نوع آسیب اجرایی، حقوقی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی ، اقتصاد سیاسی و فعالان پرداخت و آسیب های مربوط به هرکدام را بیان کرد.

در ادامه سید احمد موسوی از فعالان سیاسی اصلاح طلب با بیان نقاط قوت و ضعف انتخابات در دوره گذشته و تخلفات روی داده به بررسی مواردی که می تواند آسیب های شوراها را کاهش دهد پرداخت.

سپس سید مسعود سمایی ، عضو هیات اجرایی همیران شهر و از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان با اشاره با مشکلات ساختاری ، تعدد شهرهای موجود درشهرستان ، مشکلات ناشی از فشارهایی که بر شرا وارد می شود را بیان کرد .

در ادامه گزارش تصویری مصاحبه با شهرندان در خصوص انتخابات شوراها پخش شد.در این گزارش شهروندان دیدگاههای خود را راجع به تخلفات انتخابات و وظایف شوراها بیان نمودند.

درانتهای این همایش دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار با بیان نکاتی پیرامون انتخابات و نقش فرمانداری در اجرای انتخابات براجرای قانون تاکید نمود و فرمانداری شهریار را با ذکر دلایل متعد در برگزار ی انتخابات موفق ارزیابی کرد . وی با بیان اینکه شوراها معرف خواست و اراده جامعه هستند بر فهم و شناخت جایگاه نهاد های متفاوت در برگزاری انتخابات شوراها و شکل گیری رای مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز