خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران/ ممنوعیت تردد تریلر در جاده هراز

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۶۵۷

از سوی پلیس راه مازندران امروز جمعه محدودیت‌های ترافیکی در جاده های کوهستانی مازندران اعمال شد.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع شد، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: در محور سوادکوه تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت یک بامداد فردا شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه در این محور از ساعت  ۱۵ امروز تا یک بامداد فردا شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز