خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران مطرح کرد:

تهدید به تعطیلی‌کشتارگاه گچساران در صورت تجهیزنشدن به امکانات صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۲۴۵

فرماندار گچساران گفت: در صورت تجهیز نشدن کشتارگاه این شهرستان به امکانات صنعتی این مرکز تعطیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرحیم رحیمی در جلسه بررسی مشکلات کشتارگاه گچساران اظهار داشت: با توجه به صنعتی بودن کشتارگاه گچساران و گذشت بیش از 11 سال از احداث آن این سردخانه توان نگهداری کشتار دام بیش از حد مجاز را ندارد.

رحیمی افزود: در صورت عدم همکاری و تجهیز و توسعه کشتارگاه از نیمه صنعتی به صنعتی، تجهیز سردخانه، تجهیز و توسعه کوره لاشه سوز و فاضلاب کشتارگاه این مکان تعطیل خواهد شد.
 
فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: شهرستان گچساران گنجایش احداث و تجهیز یک سردخانه صنعتی کشتار دام را دارد.
 
وی گفت: افراد کار آفرین می توانند سرمایه خود را جهت احداث یک سردخانه مجهز در گچساران استفاده کنند.
 
فرماندار شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: دستگاه های زیر ربط  مشکلات موجود کشتارگاه صنعتی گچساران را بررسی کرده و آن را مکتوب به فرمانداری گچساران اطلاع رسانی کنند.
 
رحیمی بیان کرد: از اعتبارای در سالجاری جهت تجهیز و توسعه کشتارگاه در گچساران مبلغی درنظر گرفته شده است. به منظور جلوگیری از بیماری‌های واگیردار میان انسان و دام، زمان کشتار با زمان خروج دام به سردخانه باید تنظیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز