خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان مطرح کرد:

اعتیاد به نفت چالش بزرگ اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۴۳

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: وابستگی نفت ما را از مسیر عقل، کار کارشناسی، جامع‌نگری، عمقی‌نگری، کشف واقعیت‌ها و استعدادهای خودمان و جامعه خودمان و توجه به بخش خصوصی دور کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا برکتین در گردهمایی مدیران برتر استان اصفهان اظهار کرد: به دلیل وابستگی به نفت مثل معتادی هستیم که همواره وابسته به کمک‌های دولتی‌است و این یک چالش بزرگ پیش روی اقتصاد ما است.

وی‌با بیان رویکرد اقتصادی پایه‌کشور سال‌ها وابسته به نفت بوده است، افزود: حاصل بسیاری از مشکلات امروز، فرهنگ و تزریق دلار از طریق فروش نفت به اقتصاد است. چالش‌های پرشمار اصفهان را هم اگر اضافه کنیم می‌بینیم که کار تا چه اندازه مشکل است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به اینکه  وابستگی نفت ما را از مسیر عقل، کار کارشناسی، جامع‌نگری، عمقی‌نگری، کشف واقعیت‌ها و استعدادهای خودمان و جامعه خودمان و توجه به بخش خصوصی دور کرده است، ادامه داد: امروز به خواست خدا قیمت نفت کاهش‌یافته و تحریم شده‌ایم، این موضوع می‌تواند منشأ خیر باشد، به شرطی که از جایگزین آن استفاده کنیم و بخش خصوصی توجه ویژه‌ای شود.

برکتین تصریح کرد: وظیفه داریم در این شرایط خود را تجهیز کنیم و به لحاظ عقل و فکر و آگاهی قابلیت‌های خود را افزایش دهیم، همچنین در این شرایط باید به دولت نیز کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آن افرادی که منتظر کاهش قیمت دلار و کمک‌های دولتی هستند، اشتباه می‌کنند؛ استعدادها و ظرفیت‌ها و انرژی درونی‌مان بسیار زیاد است و باید از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز