خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس قوه مقننه در قم انجام شد؛

برگزاری نشست مشترک مدیران بخش دولتی و غیردولتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۱۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری نشست مشترک مدیران بخش دولتی و غیر دولتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور رئیس قوه مقننه در استان قم خبر داد .

محمد جهانتیغی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: در جلسه مشترک مدیران بخش دولتی و غیر دولتی سازمان در قم فرصتی طلایی فراهم شد تا ریاست قوه مقننه از نزدیک بصورت عینی‌تر با برنامه‌ها و چالش‌های سازمان از زبان دست‌اندرکاران آشنایی بیشتری پیدا کرده و از نزدیک با چالش‌های پیشروی مهارت‌آموزی آشنا شود.

جهانتیغی افزود : در این نشست سازگارنژاد رئیس سازمان به بیان مشکلات پرداخت و برنامه های جدید توسط معاون پژوهش ارائه شد، همچنین تحلیل آماری درخصوص کم توجهی قوه مقننه در طول سالهای گذشته ارائه و بر ضرورت بازنگری قانون الزام بکارگیری نیروهای آموزش دیده تاکید شد .

وی تصریح کرد : تعجب لاریجانی در نداشتن اساسنامه بعد از 37 سال فعالیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای دستاورد مهم دیگر این نشست بود و مقرر شد اساسنامه را با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس در کوتاهترین زمان ممکن تهیه و از طریق دولت در قالب لایحه برای تصویب در مجلس شورای اسلامی ارسال شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز