خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

لزوم اطلاع‌رسانی در اقلیم کردستان عراق برای پذیرش بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۰۲۲

استاندار کردستان بر لزوم اطلاع رسانی در اقلیم کردستان عراق در خصوص امکان پذیرش بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج تاکید کرد.

 به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با مدیران مجموعه بیمه و درمان تامین اجتماعی استان که به مناسبت هفته تامین اجتماعی انجام شد، گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد حرکتی جهشی در فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری تامین اجتماعی در استان هستیم.

وی اقدامات انجام شده در بخش درمان از جمله بازسازی بیمارستان، اخذ مجوزهای جدید، بین المللی شدن بیمارستان تامین اجتماعی سنندج و تامین تجهیزات جدید را گامی در جهت جبران عقب ماندگی های استان در این حوزه عنوان کرد.  

زاهدی ضمن تقدیر از مدیران سابق این مجموعه، اظهار داشت: در هر دستگاهی با تغییرات مدیریتی، در عملکردها نیز تغییراتی ایجاد می شود که خوشبختانه این تغییرات در تامین اجتماعی استان مثبت بوده.

استاندار کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: تفاوت تامین اجتماعی با دیگر سازمان ها این است که شما با دردها و مشکلات مردم سروکار دارید، مردم یا نگران سلامتی خود هستند یا نگران آینده به همین دلیل اقدامات شما در رفع این نگرانی ها بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اکثر مخاطبین و جامعه هدف شما قشر ضعیف جامعه هستند و اگر وقفه ای در خدمات شما ایجاد شود باعث ایجاد نارضایتی عمومی می شود.

زاهدی همچنین خاطرنشان کرد: علیرغم همه مشکلات و کم و کاستی های کشور، مجموعه تامین اجتماعی به درستی اداره شد و از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کرد.

استاندار در ادامه برون سپاری بخشی از خدمات تامین اجتماعی را قابل تقدیر و این اقدام را گامی در جهت تسریع خدمات رسانی و ایجاد رضایتمندی در جامعه دانست.

وی در پایان بر لزوم اطلاع رسانی در اقلیم کردستان عراق در خصوص امکان پذیرش بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج تاکید و یادآوری کرد: در حال حاضر بیماران زیادی از اقلیم به بیمارستان های تهران مراجعه می کنند که با بستری شدن آنها در سنندج هم درآمد حاصل از آن برای کردستان خواهد بود و هم هزینه های آنها کمتر خواهد شد و در سنندج نیز مشکل زبان نخواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز