خبرگزاری کار ایران

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان:

شهرداری اصفهان 3 هزار نفر نیروی مازاد دارد/ تأکید بر فعالیت مستقل سازمان ورزش

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۰۰۳

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: در حال حاضر هفت هزار و 30 نفر نیروی کار در شهرداری داریم که این میزان باید به حدود چهار هزار نفر کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به 320 هزار دانش‌آموز در اصفهان، گفت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود اگر زمینه‌هایی برای پرکردن مطلوب اوقات‌فراغت جوانان و نوجوانان نداشته باشیم، قطعاً در شهر با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

وی افزود: امروزه برای انجام کار مؤثر باید جوانان و نوجوانان را جامعه هدف قرار داده که بازی‌های رایانه‌ای زمینه مناسبی برای این امر دارد.

نصر اصفهانی با بیان اینکه جوانان بیشتر جذب مراکز ورزشی شهر به‌جای مراکز فرهنگی می‌شوند، ادامه داد: متأسفانه در بسیاری از مراکز فرهنگی، مذهبی و مساجد حضور جوانان و نوجوانان کم‌رنگ است که باید با ایجاد جاذبه، آنها را به این مراکز آورد و با رفتار و گفتار تحت تأثیر قرار داد.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: تاکنون وقتی از آسیب اجتماعی سخن به میان می‌آمد برخی آن را کتمان می‌کردند ولی امروز در حال پذیرش این مشکلات هستیم که این خود قدمی مثبت است.

نصر اصفهانی با اشاره به بخشنامه ابلاغ‌شده توسط وزارت کشور به شهرداری‌ها، افزود: این بخشنامه نیروها و سازمان‌هایی که باید در شهرداری‌ها باشند را مشخص کرده که طبق آن باید شهرداری دارای 12 سازمان زیرمجموعه باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هفت هزار و 30 نفر نیروی کار در شهرداری داریم که این میزان باید به حدود چهار هزار نفر کاهش پیدا کند.

عضو شورای شهر اصفهان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 16 سازمان زیرمجموعه شهرداری اصفهان در حال فعالیتند، افزود: در این بخش‌نامه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی تعریف‌شده که البته تأکید شورای شهر بر فعالیت سازمان ورزش شهرداری به‌صورت مجزا است که امیدواریم مورد تأیید وزارت کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز