خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

لباس‌های فرم دانش‌آموزان البرزی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه و توزیع شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۹۸۰

استاندار البرز بر برنامه‌ریزی برای تهیه لباس فرم مناسب ایرانی و امنیت ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در سال تحصیلی 97- 96 در این استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سید حمید طهایی عصر امروز در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: تهیه لباس فرم ایرانی به تولید و اشتغال کشور و استان کمک خواهد کرد.

وی بیان داشت: برای سازماندهی لباس فرم دانش‌آموزان یک کارگروه تخصصی در این استان تشکیل شد تا با نگاهی کارشناسانه این فرآیند مهم مورد ارزیابی قرار گیرد. اعضای این کارگروه پس از برگزاری نشست‌های تخصصی زمینه چگونگی تهیه لباس فرم دانش‌آموزان را با توجه به شعار سال 96 در البرز با قالب یک کار گروهی و کیفی بوجود آوردند.

طهایی با اشاره به اینکه همه مایحتاج مربوط به لباس فرم دانش‌آموزان از مراکز تولیدی فعال در استان البرز تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: در البرز شرایطی بوجود آمده که لباس‌های فرم دانش‌آموزان با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه و توزیع شود.

وی گفت: برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزان، خانواده‌ها به‌طور مستقیم با مراکز تولیدی که نام آنها در لیست اعلام شده به نواحی و مناطق هشت‌گانه آموزش‌و‌پرورش استان در قالب بخشنامه ارسال شده مراجعه می‌کنند.

طهایی به سرویس مدارس دانش‌آموزان در البرز پرداخت و اضافه کرد: برای امنیت و اطمینان خاطر خانواده‌ها، مسئولیت تامین سرویس‌های دانش‌آموزان در این استان بر عهده سازمان همیاری شهرداری‌هاست. سال تحصیلی 97-96 روند نظارت بر انتخاب سرویس‌های دانش‌آموزان در البرز نسبت به سال قبل نیز ارتقاء می‌یابد .

استاندار البرز یادآور شد: حق‌الزحمه رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزان البرزی نیز نسبت به سال‌تحصیلی 96-95 با 3 درصد افزایش به دلیل بخشودگی مالیات سهم راننده روبرو شده است.

طهایی به فلسفه شورای آموزش و پرورش در البرز اشاره و اظهار کرد: در این شورای مهم گردهم آمده‌ایم تا بستر تعلیم و تربیت را برای دانش‌آموزان با توجه به نیازهای این بخش مهم در جامعه بوحود آوریم. جمعیت دانش‌آموزی البرز با جمعیت کل تعدادی از استان‌های کشور برابری می‌کند لذا ضرورت دارد برای تامین و رفع مشکلات آموزش و پرورش در این استان با همدلی، برنامه‌ریزی و همفکری گام برداریم.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش بین شوراهای آموزش و پرورش کشور در رتبه برتر قرار دارد زیرا مصوبه‌های هر نشست بر اساس نیاز دانش‌آموزان در عرصه تعلیم و تربیت تنظیم می‌شود.

استاندار البرز تاکید کرد: آموزش و پرورش البرز در بخش ساخت فضاهای آموزشی و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیاز به حمایت خیرین نیک اندیش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز