خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد:

دستگیری سرگرد قلابی/ کلاهبرداری از مردم به بهانه خراب‌شدن خودرو

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۷۴

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سرگرد قلابی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به نام "شهرام حسینی" و به عنوان سرگرد نیروی انتظامی از شهروندان کلاهبرداری می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
ملکی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد طی تماس تلفنی با شماره‌هایی به صورت اتفاقی و معرفی خود به نام سرگرد حسینی مبنی بر اینکه به همراه خانواده بوده و خودرو وی در (مسیر بندرعباس) خراب شده و نیاز به مبلغی وجه نقد جهت تعمیر دارد و با قول اینکه پس از رسیدن به مقصد وجه ماخوذ را برمی‌گرداند بدین طریق از شهروندان کلاهبرداری کرده و دیگر پاسخگوی تلفن آنان نبوده است.
 
وی اذعان داشت: با توجه به تعدد شکایات شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان با این شیوه و با اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات متهم به نام "شهرام- حسینی" شناسایی و خطوط تلفن همراه وی که حدود ۱۰ خط است مورد رد یابی قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و با توجه به اقدامات انجام شده محل اختفاء متهم واقع در استان کرمانشاه شناسایی و اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان هرمزگان به محل اعزام و با همکاری ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه وی را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
 
سردار ملکی با اشاره به اینکه متهم در سال ۹۱ به همین جرم در زندان مرکزی بندرعباس بود تصریح کرد: وی در بازجویی اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری تلفنی از شهروندان استان هرمزگان و برخی دیگر از استان‌ها با این شیوه اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: در این راستا ۳۵ نفر از مال باختگان استان که قربانی اقدامات و چرب‌زبانی متقلبانه این متهم با شیوه و شگرد فوق شده بودند شناسایی و مدارک آنان اخذ و پیوست پرونده شد.
 
سردار ملکی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده متهم در شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس مطرح و جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی شکات در اختیار پلیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز