خبرگزاری کار ایران

در جلسه هفتگی شورا صورت گرفت؛

سرپرست شهرداری میاندوآب استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۴۲

در جلسه هفتگی شورای چهارم شهر میاندوآب موضوع استعفای محمد احدزاده از سرپرستی شهرداری میاندوآب مطرح و با ۵ رای موافق با این استعفا موافقت شد.

به گزارش ایلنا، پس از رای گیری در مورد موافقت و مخالفت با استعفای احدزاده که به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، اعضای حاضر در خصوص انتخاب سرپرست جدید به بحث و تبادل نظر پرداخته و در نهایت وحید اصغری پور از کارکنان شهرداری را با ۶ رای به عنوان سرپرست انتخاب کردند.

محمد احدزاده خردادماه امسال در جلسه فوق العاده شورای شهر با ۶ رای از ۱۱ عضو شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب شد تا سکان امور را برعهده بگیرد.

در زمان انتخاب احدزاده به سمت سرپرستی شهرداری میاندوآب، نیز وحید اصغری پور دیگر گزینه بود که در آن زمان در دور دوم ۶ نفر از اعضای شورای شهر، نام احدزاده را بر روی برگه رای نوشته و پنج نفر نیز به اصغری‌پور برای سرپرستی رای مثبت دادند که اکنون اصغری‌پور بعد از حدود یک ماه از شروع مسئولیت سرپرستی احدزاده، با استعفای وی، به عنوان سرپرست انتخاب می شود.

گفتنی است پس از استعفای عبدالله عبداللهی شهردار میاندوآب در اوایل آبان ماه سال گذشته و پذیرش آن توسط استاندار آذربایجان غربی، شمس‌الدین نجفیان به عنوان سرپرست شهرداری‌انتخاب شد و سه ماه امورات شهرداری را رتق و فتق داد و با اتمام مهلت قانونی سه ماه سرپرستی وی، اعضای شورای شهر میاندوآب علی مولایی را به عنوان سرپرست جدید شهرداری انتخاب کردند.

با پایان مدت سرپرستی علی مولایی، شورای شهر بار دیگر محمد احدزاده را که در آغاز دوره چهارم به عنوان سرپرست مشغول فعالیت شده بود، را به عنوان سرپرست انتخاب کرد تا ماه های پایانی عمر شورای چهارم را با وی سپری کنند که با استعفای وی، وحید اصغری پور به عنوان سرپرست شهرداری، چهارمین فردی باشد که در دوره چهارم شورای شهر، سرپرست شهرداری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز