خبرگزاری کار ایران

پیوند عضو دختر جوان بروجردی پس از حادثه رانندگی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۲۱

دختر جوان بروجردی پس از حادثه رانندگی که دستش به شدت دچار آسیب شده بود در بیمارستان چمران بروجرد پیوند عضو داده شد.

به گزارش ایلنا، محمد گرشاسبی فوق تخصص جراحی عروق گفت: حدود 10 روز پیش خانمی 23 ساله به دنبال واژگون شدن اتومبیل پراید خود از خودرو به بیرون پرت می‌شود و حین پرت شدن ماشین روی دست راست وی می‌افتد و در اثر این حادثه از ساعد تا مچ دست تمام عضلات شامل تاندون‌ها، عروق و اعصاب دچار له‌شدگی و کندگی می‌شود .

گرشاسبی افزود: فرد حادثه‌ دیده در حالی به بیمارستان چمران بروجرد منتقل شد که پوست و عضلات وی کاملاً از ناحیه آرنج کنده‌شده و تا مچ دست و شریان و وریدها همه قطع‌شده است و تنها استخوان دست باقی‌مانده بود.

وی افزود: این فرد هم‌زمان دچار آسیب قفسه سینه و دیگر شکستگی‌ها شده که مورد جراحی قرار گرفت و برای دست به اتاق عمل برده می‌شود و عمل بازسازی با موفقیت انجام می‌شود و دست زنده می‌ماند.

وی حال بیمار را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: مشکلی که در حال حاضر این بیمار دارد له‌شدگی عضلات دست است که مانع خون‌رسانی و از بین رفتن بخشی از بافت آن شده است.

ماه گذشته نیز گرشاسبی دست یک بیمار را که بر اثر تصادف کاملا قطع شده بود پس از 9 ساعت عمل جراحی با موفقیت  پیوند داد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز