خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

حادثه تیراندازی در متروی شهر ری/ ضارب کشته شد/ 4 نفر مجروح شدند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۳۶۰

در پی درگیری در متروی شهر ری و حمله به مردم، پلیس به سمت مهاجم شلیک می‌کند و مهاجم از ناحیه پا زخمی می‌شود و دقایقی بعد در مسیر انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس گزارش‌های مردمی لحظاتی قبل در مترو شهرری صدای تیراندازی شنیده شد و درب قطار مترو برای حفظ امنیت مسافران بسته شده است.

گفته می‌شود؛ درگیری شخصی در مترو رخ داده است که در پی آن ناجا مجبور به دخالت وتیراندازی شده است تا از آسیب به مردم عادی جلوگیری شود.

بسته شدن درهای مترو برای دستگیری فرد مهاجم صورت گرفته است.

 2 دستگاه آمبولانس به مترو شهر ری اعزام شد

حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از اعزام 2 دستگاه آمبولانس به مترو شهر ری خبر داد و گفت: در ابتدای اعلام این حادثه به مرکز اورژانس، 2 دستگاه اعزام شد؛ ولی ممکن است، تا الان تعداد دستگاه‌های اعزامی بیشتر شده باشد.

وی افزود: هنوز از تعداد مصدومان این حادثه اطلاعی در دست نیست و نتوانسته‌ایم با همکاران ارتباط برقرار کنیم.

حادثه تیراندازی در متروی شهر ری/ ضارب کشته شد/ 4 نفر مجروح شدند

۴ نفر از مردم در این حمله زخمی شدند

همچنین مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد: در جریان تیراندازی در مترو شهر ری مهاجم مترو شهر ری  ۴۰ ساله بود که با چاقو به مردم حمله می کند.

۴ نفر از مردم در این حمله زخمی شدند، ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو در این حادثه دخالت کردند و به او اخطار دادند سلاح سرد خود را کنار بگذارد که او بازهم از تحویل دادن چاقوی خود خودداری کرد.

 پلیس به سمت مهاجم شلیک کرد. مهاجم از ناحیه پا زخمی شد، ولی دقایقی پیش در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

مسافرگیری در مترو شهر ری از سرگرفته شد

احسان مقدم، سخنگوی مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین جزییات حادثه تیراندازی در مترو شهر ری گفت: روند مسافرگیری آغاز شده است و وضعیت مترو به حالت عادی برگشته است.
  
وی در ادامه گفت: بدلیل دستور ناجا برای کنترل شرایط پیش آمده تا 10 دقیقه دستور توقف به هیچ یک از قطارها داده نشد، اما در حال حاضر شرایط عادی است و مسافرگیری نیز آغاز شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز