خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان خبرداد:

اعضای بیمار مرگ مغزی در کاشان به سه بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۹۶

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از اهداء اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در کاشان به سه بیمار نیازمند خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حاجی جعفری گفت: مرحوم ابوالفضل مهدی بابایی 43 ساله اهل محلات به علت آنوریسم مغزی در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی بستری شد و تحت درمان قرار گرفته بود ولی علیرغم انجام اقدامات انجام شده دچار مرگ مغزی شد که اعضاء آن مرحوم با رضایت و فداکاری خانواده ایشان به بیماران نیازمند اهداء شد.

وی تصریح کرد: اعضای بدن مرحوم مهدی بابایی برای اهداء کلیه ها، کبد و نسوج قابل پیوند به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد.

حاجی جعفری ادامه داد: مرحوم بابایی در زمان حیات خود در وصیت نامه ای با ذکر " بند بند انگشتانم و جز جز اندامم را اهدا کنید تا در نجات انسان های دیگر موثر باشم" بر رضایت اهدا اعضاء خود تاکید داشته است.

وی ضمن قدردانی و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده آن مرحوم برای آن عزیز علو درجات را از درگاه ایزدمنان مسئلت کرد.

گفتنی است داوطلبان اهداء عضو می‌توانند با مراجعه به معاونت درمان علوم پزشکی کاشان و یا پورتال WWW.ehda.ir نسبت به تکمیل فرم و دریافت کارت اهداء اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز