خبرگزاری کار ایران

امینی‌فرد خبر داد:

آماده‌باش دانشکده علوم‌پزشکی ایرانشهر برای امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۷۸

سرپرست دانشکده علوم‌پزشکی ایرانشهر گفت: تمامی پرسنل دانشکده برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده در حالت آماده‌باش قرار دارند.

محمد مهران امینی‌فرد بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل و طوفان در شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: طی پیامی به تمام واحدهای تحت پوشش این دانشکده دستور همکاری تمام و کمال با مردم و در اختیار گذاشتن توان لجستیکی این اداره برای رفع مشکل شهروندان را صادر شده است.

محمد مهران امینی‌فرد خاطرنشان کرد: ما موظف به کمک به همشهریان عزیز در تمام بحران‌ها هستیم و ارائه خدمات این دانشکده منحصر به خدمات بهداشتی درمانی نیست.

وی از اعزام تیم‌های اورژانس ۱۱۵ و مرکزبهداشت به سطح شهر و محل‌های مورد نیاز خبرداد و از تمام مسئولان مراکز خواست تا با تمام توان در کنار سایر ارگان‌ها به کمک مردم بشتابند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: هم‌اکنون تیم‌های اورژانس ۱۱۵ و مرکز بهداشت و بهداشت محیط دانشکده در قالب تیم مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای بررسی اوضاع و کمک به شهروندان و بیماران مورد نیاز گرفتار در سیلاب و باران به مناطق گسیل شده‌اند و در صورت نیاز نیروی بیشتری اعزام خواهیم کرد.

وی گفت: تمام پرسنل دانشکده در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند و دپوی تجهیزات دارویی و پزشکی در وضعیت مناسب و استانداردی هست.

امینی‌فرد از شهروندان درخواست کرد ضمن حفظ خونسردی خود در مواقع بروز حادثه با تلفن ۱۱۵ تماس حاصل نمایند .

وی در پایان به تمام شهروندان اطمینان خاطر داد تمام همکاران دانشکده علوم پزشکی در این لحظات بحرانی بنابر وظیفه انسانی و سازمانی خود در خدمت تمام شهروندان عزیز هستند و کنار مردم شریف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز