خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بلفکه خبر داد:

کشف محموله ۵۰۰ کیلویی تریاک در قم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۲۷۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم از کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامعباس بلفکه درباره جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران مبنی بر حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط تعدادی از قاچاقچیان و عبور از این استان، موضوع در دستور کار ویژه ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سه اکیپ تلفیقی از عوامل این یگان و پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و در پیگیرهای اطلاعاتی محل بارانداز و انتقال مواد مخدر در داخل گاراژی در یکی از محله‌های استان را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد یک‌دستگاه خودروی بنز وارد گاراژ شد که بلافاصله ماموران با رعایت موازین قانونی وارد محل مذکور شدند و رانندگان کامیون و جرثقیل که متهمان اصلی و مالک مواد مخدر بودند در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

بلفکه اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای موصوف و پس از تخلیه پالت‌های چوب، مقدار ۵۰۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک با لفافه در قالب ۵۰ بسته حدود ۱۰ کیلوگرمی کشف کردند که به‌صورت ماهرانه‌ای داخل پالت‌ها جاسازی شده بود.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی به‌عمل آمده از داخل اتاقک خودروی مذکور نیز یک دستگاه ترازوی توزیع، یک عدد وافور، ۷۰ گرم تریاک و ۸۴ گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز