خبرگزاری کار ایران

شهر آفتاب پر از خالی؛

سریال لغو نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۴۴۷

نمایشگاه لوله و اتصالات درشهر آفتاب با عدم استقبال مردم و دستان خالی غرفه‌داران به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه لوله و اتصالات که از سیزدهم تا شانزدهم ماه جاری در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد در حالی به پایان رسید که با استقبال بسیار پایین بازدید کنندگان همراه بود.

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب که با امکانات زیر ساختی مناسب و فعالیت خط مترو آماده برگزاری نماشگاه‌های تخصصی و عمومی و استقبال از بازدیدکنندگان است در حالی خاک می‌خورد که مسئولان این نمایشگاه در شش ماهه نخست امسال هجده نمایشگاه را پیش‌بینی کرده بودند و قرار بود همزمان با نمایشگاه لوله و اتصالات، نمایشگاه درب و پنجره و صنایع وابسته و نمایشگاه صنایع سرمایشی، گرامایشی و ساختمان نیز در این مجموعه برگزار شود.

با لغو این دو نمایشگاه می‌توان گفت که پس از نمایشگاه کتاب تا به امروز تنها سه نمایشگاه برگزار شده است اگرچه در ماه‌های منتهی به انتخابات جلسات مجمع‌عمومی جبهه نیروهای مردمی انقلاب نیز در این مکان برگزار می‌شد اما پیش‌بینی می‌شود با استمرار مدیریت یاران شهردار فعلی تهران در شهرآفتاب، سایر نمایشگاه‌ها نیز لغو شود.

 اگرچه لغو سریالی نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب مسبوق به سابقه بوده و در سال گذشته از بین ۱۸ رویداد نمایشگاهی که مسئولان این نمایشگاه وعده آن را داده بودند تنها یازده رویداد آن برگزار شد که از این بین نمایشگاه مدیریت بحران و نمایشگاه حمل و نقل درون شهری با سفارش نهاد‌های عمومی همچون شهرداری برگزار شد و نمایشگاه بهاره سال گذشته که تحت عنوان نوروز باستانی برگزار شد با استقبال بسیار پایین مردم و اعتراض غرفه داران روبرو بود.

لغو سریالی نمایشگاه‌ها، دستان خالی شرکت‌های شرکت کننده در این نمایشگاه‌ها و تعداد بسیار پایین بازدیدکنندگان در حالی اتفاق می‌افتد که این مسئله می‌تواند به اعتبار شهرآفتاب لطمات جدی وارد آورده و هر روز شاهد بی‌اعتمادی تجار، بازرگانان و شرکت‌های غرفه دار از یک سو و از سوی دیگر مردم و مشتریان باشیم.

 در ماه‌های آتی باید دید سرنوشت سایر نمایشگاه‌هایی که مسئولان شهرآفتاب وعده آن را داده‌اند به کجا ختم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز