خبرگزاری کار ایران

در حوالی روستای گراخک شاندیز رخ داد؛

سوء قصد 3 نفر به جان وکیل دادگستری و خانواده‌اش

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۳۸۷

سه نفر در حوالی روستای گراخک شاندیز خراسان رضوی به جان یک وکیل دادگستری و خانواده اش حمله ور شدند.

حسین رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این اتفاق روز پنجشنبه نهم تیرماه سال جاری در روستای گراخک شاندیز حوالی ساعت ۲ نیمه شب رخ داد.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: سه مرد که صورت‌های‌شان را پوشانده بودند به منزل من یورش بردند و یکی از ضربات چاقوهای‌شان به قسمت فوقانی قفسه سینه و یکی دیگر به پشت کتفم اصابت کرد.

وی ادامه داد: پس از این حملات مهاجمان فرار کرده و در حالیکه که غرق خون بودم خود و خانواده ام را به کلانتری شاندیز رساندم تا سریعا علاوه بر امنیت خانواده ام موضوع پیگیری شود.

رضایی گفت: روز بعد به پزشکی قانونی‌مراجعه و سپس نامه را به کلانتری تحویل داده و صورت جلسه‌ای مشتمل بر جزئیات بیشتر موضوع در این زمینه تنظیم شد.

این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد: روز شنبه دوباره به کلانتری مراجعه کردم که برگ بازجویی از شاکی تنظیم و نامه‌ای خطاب به اداره آگاهی طرقبه و شاندیز صادر و در خواست بازبینی صحنه جرم صادر شد.

وی تصریح کرد: روز یکشنبه نیز بازبینی از صحنه جرم انجام و نمونه از خون‌های ریخته شده برداشته شد.

رضایی اظهار کرد: با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته انتظار می‌رفت ماموران نیروی انتظامی در ساعات اولیه، اقدام مناسب تری در خصوص امکان دستگیری مهاجمین انجام می دادند.

این وکیل دادگستری افزود: امیدواریم این پرونده هرچه سریع تر با دستگیری مهاجمان به نتیجه مناسبی ختم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز