خبرگزاری کار ایران

با همراهی جمعی از مدیران وزارت صنعت؛

وزیر صنعت از طرح‌های صنعتی لامرد و مهر بازدید می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بازدید از برخی طرح‌های بزرگ‌صنعتی شهرستان‌های لامرد، مُهر، عسلویه و پارسیان صبح روز سه شنبه (۲۰ تیرماه) وارد فرودگاه عسلویه می شود.

به گزارش ایلنا، ‌وزیر صنعت، معدن و تجارت به درخواست سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر و به منظور تسریع در روند طرح های صنعتی این حوزه انتخابیه از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد و همچنین طرح اتان گیری شرکت پالایش پارسیان سپهر و طرح پالایشگاه بنزین شرکت پالایشگاهی پیمان رامشیر پلیمر بازدید می‌کند و در جریان گزارش اجرایی این طرح ها قرار خواهد گرفت.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از دیگر برنامه های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

نعمت زاده ظهر روز سه شنبه؛ به سمت عسلویه حرکت می‌کند و از فاز ۱۴ پارس جنوبی بازدید خواهد کرد.

کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو ، طاهرپور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت، معظمی معاون وزیر و رئیس‌هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی‌صنایع ایران، حاجی‌پور مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت و جمعی از مدیران وزارت صنعت در این سفر یک روزه؛ مهندس نعمت زاده را همراهی می‌کنند.

لازم به ذکر است طرح ۳۰۰ هزار تنی آلومینیوم جنوب براساس برنامه زمان بندی شده باید در مهرماه ۹۷ به بهره برداری برسد که اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو باتوجه به اهمیت اجرای این طرح بزرگ صنعتی در فروردین ماه سال جاری از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد و مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بازدید کردند.

کد خبر : ۵۰۹۳۷۸