خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

کاهش 50 درصدی قاچاق کالا در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۹۴

فرماندار رشت گفت: دولت یازدهم از سال 94 بسترسازی اقتصاد مقاومتی را فراهم کرده و قاچاق کالا را تا 50 درصد کاهش داده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرماندار رشت بیان کرد: ارتباط مستقیمی بین مصرف موادمخدر و بزهکاری وجود دارد؛ متاسفانه جوانان کشور در معرض تهاجم دشمنان در زمینه مواد مخدر هستند.

فرماندار رشت‌تصریح کرد: سهم نیروی انسانی در تولید و توانمندسازی، از شاکله‌های مهم اقتصاد مقاومتی است و امروز سرمایه انسانی کشور مورد توجه و هدف دشمنان این مرز و بوم قرار گرفته است.

فرماندار رشت ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به معنای بر طرف کردن کمبودها از طریق بهره گیری از نیروهای بومی داخلی و ظرفیت های موجود کشور است.

به گفته شفقی ، متاسفانه امروز دو مولفه یادشده از طریق مواد مخدر و قاچاق کالا مورد تهدید قرار گرفته که می بایست همه آحاد جامعه هوشیار بوده و در زمینه اجتماعی شدن مبارزه با این دو موضوع، گام بردارند.

فرماندار رشت اظهار کرد: دولت یازدهم از سال 94 بستر سازی اقتصاد مقاومتی را فراهم کرده و قاچاق کالا را تا 50 درصد کاهش داده است.

شفقی اذعان داشت :متاسفانه مواد مخدر در کنار نفت، اسلحه و صنعت گردشگری به جایگاه اقتصادی در جهان دست یافته و می بایست تک تک آحاد مردم این مرز و بوم برای مبارزه با این زلزله خاموش به پاخیزند.

سازمان‌بهزیستی کشور در پیمایش ملی اعتیاد، علاوه بر مواد، تعریف مواد را براساس منابع علمی طبقه‌بندی کرد چرا که در تعاریف علمی، الکل، سیگار، داروهای اعتیاد آور و قلیان و هرچه که برعملکرد مغز تاثیر می‌گذارد ، جزو مواد تعریف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز