خبرگزاری کار ایران

ملایی یگانه خبرداد:

تولید روزانه 17 مگاوات برق و نیرو با راه اندازی کارخانه بازیافت پسماندها در زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۱۰

شهردار زنجان با اشاره به انعقاد قرارداد بهره‌برداری از کارخانه بازیافت پسماندهای زنجان به منظور تولید نیرو و انرژی با حجم 115 میلیون دلار با کشورهای آلمان و هلند گفت: با راه‌اندازی این کارخانه بازیافت روزانه 17 مگاوات برق تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب ملایی یگانه امروز به مناسبت روز شهرداری اظهار داشت: 210 میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال‌جاری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه جمع کل بودجه شهرداری بالغ بر 300میلیارد است، گفت: پارک‌های مناطق مختلف زنجان با مساحت‌های مختلف با مجموع بالغ بر 30هزار متر مربع در سال‌جاری به بهره برداری رسیده است.

یگانه با اشاره به تکمیل بلوار نینوا درشهر  گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های بزرگ با پیشرفت 90 درصدی است که در شهریور سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار زنجان اجرای عملیات محور شرقی پادگان زنجان شروع شده، گفت این معبر تا پایان فصل کاری سال‌جاری افتتاح می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی پروژه محور زینبیه غربی با مجموع اعتبار 5 میلیاردی اضافه کرد: سال‌جاری این پروزه نیز به بهره برداری می رسد.

شهردار زنجان با اشاره به تکمیل تقاطع غیر همسطح پل سید الشهدای زنجان با اعتبار 35 میلیاردی تاکید کرد: ادامه احداث بلوار شریعتی با حجم ریالی 6 میلیاردی در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود در مهر ماه سال‌جاری به بهره برداری برسد.

یگانه با بیان اینکه پروژه پارکینگ سعدی در حال اجراست، ادامه داد: اتمام این پروژه سال آینده خواهد بود.

شهردار زنجان با اشاره به افزایش اقدامات مطلوب ایمنی و بهره‌وری معابر در سطح شهر زنجان گفت: در زنجان پارک ترافیک احداث می‌شود .

شهردار زنجان، ساماندهی کوچه‌های و محورهای منتهی به بازار تاریخی زنجان را مهم ارزیابی کرد و گفت: ستاد احیاء ابنیه و معماری زنجان در زنجان شروع به کار خواهد کرد.

یگانه با اشاره به انعقاد قرارد داد بهره‌برداری از کارخانه بازیافت پسماندهای زنجان به‌منظور تولید نیرو و انرژی با حجم 115 میلیون دلار با کشورهای آلمان و هلند گفت: با راه‌اندازی این کارخانه باز یافت روزانه 17مگاوات برق تولید خواهد شد که این پروژه به مدت 30 ماهه اجرا خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه درآینده شهرداری زنجان جذب نیرو خواهد داشت ، گفت: در آینده شهرداری زنجان از طریق آزمون 400نفر جذب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز