خبرگزاری کار ایران

خسروی در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد:

گروه ورزشی حرکات نمایشی «تاپ‌رایدر» ایران و کسب نایب قهرمانی‌جهان/ «تاپ‌رایدر» در انتظار اسپانسر

مؤسس گروه ورزشی تاپ‌رایدر گفت: یکی از اعضای گروه ورزشی تاپ‌رایدر که تنها گروه حرکات نمایشی دارای‌مجوز در ایران است در مسابقات‌قهرمانی جهان مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد ولی هزینه‌های سفرش را شخصی پرداخت کردیم.

به گزارش ایلنا، سعید خسروی مؤسس گروه ورزشی تاپ‌رایدر که در سال‌های 1391 و 1392 مقام قهرمانی مسابقات موتور کراس کشوری را نیز کسب کرده است، اظهار کرد: گروه «فری استایل» را از سال 1394 تشکیل دادیم که کار این گروه انجام حرکات نمایشی با دوچرخه، موتور کراس و موتور استانت است و نخستین اجرای این گروه در نوروز 95 در کیش رقم خورد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل قوی اعضای این گروه، کمیته حرکات نمایشی را در فدراسیون ثبت کردیم که کمیته‌ای جدا از سایر کمیته‌ها بود که در فدراسیون به ثبت رسید و مجوز اصلی آن را از وزارت ورزش دریافت کردیم.

مؤسس گروه ورزشی تاپ‌رایدر با بیان اینکه این گروه تنها گروه نمایشی رسمی دارای مجوز در کشور است، افزود: بر اساس تصمیماتی که بعدا اتخاذ شد رشته‌های فوتبال نمایشی، اسکیت اگرسیو نمایشی و دوچرخه‌های تریال استریت، ام ایکس و تریال را وارد گروه کردیم و از بهترین‌‌ افراد این رشته‌ها در آسیا استفاده کردیم و نوروز 96 به مدت 15 روز دومین اجرای خود را در شیراز انجام دادیم.

خسروی بیان کرد: اجرای بعدی این گروه در اردیبهشت 96 در شهر دزفول در استان خوزستان انجام شد، برنامه‌های این گروه بسیار جذاب و پر هیجان است و بیننده آن مردمان عادی و از همه اقشار هستند و اینگونه نیست که فقط از قشر خاصی مثلا موتورسواران یا دوچرخه سواران به تماشای اجراهای این گروه بیایند، همه مردم به تماشای حرکات پرهیجان، شاد و پرخطر این گروه دعوت هستند.

وی اضافه کرد: تصمیم بر این است که در آینده‌ای نزدیک توجه کل کشور را متوجه این گروه سازیم و به مرحله‌ای برسیم که کارهایی انجام دهیم که در حد کشورهای اروپای باشد.

مؤسس گروه ورزشی تاپ‌رایدر با بیان اینکه این گروه خرج فراوانی دارد و برای تداوم فعالیت‌های خود نیاز به اسپانسر قوی دارد اذعان کرد: از آقای صیدانلود، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور و سایر بخش‌های مرتبط با ارجامع اسپانسرها به گروه‌های ورزشی تقاضا داریم که اسپانسرهای قوی که به وزارتخانه ورزش مراجعه می‌کنند را  به این گروه معرفی کنند تا این گروه بتواند بهتر به فعالیت‌های آینده خود در کشور و خارج از کشور ادامه داد.

خسروی در ادامه با اشاره به اعزام سامان قنبرزاده از اعضای گروه ورزشی تاپ‌رایدر به امارات در آبان ماه سال 1395 برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و کسب مقام نائب قهرمانی آسیا توسط وی گفت: تمام هزینه‌های این سفر به صورت شخصی توسط بنده پرداخت شد ولی متأسفانه نه فدراسیون و نه هیچ بخش دیگری حتی اسمی از این گروه و قهرمانی که نایب قهرمانی آسیا را کسب کرده بود نبردند، امیدواریم دیگر شاهد چنین بی‌مهری‌هایی نباشیم و از این پس شاهد حمایت مسئولان به ویژه در مسابقاتی که در آبان ماه سال جاری در کشور امارات برگزار می‌شود، باشیم.

کد خبر : ۵۰۶۵۴۸