خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان صورت گرفت؛

اهدا ٢٠٠٠ جلد کتاب به اداره کل زندان‌های گلستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۰۹۵

به مناسبت هفته قوه قضاییه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان ٢٠٠٠ جلد کتاب به اداره کل زندان‌های این استان اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار قوانلو مدیر کل کتابخانه‌های استان گلستان ضمن تبریک ایام هفته قوه قضاییه و بیان اینکه جایگاه زندان‌ها امروز به محلی برای ساختن روح و جسم انسان‌ها تبدیل شده و خوشبختانه در نظام ما همه زندانیان که به دلایل مختلف بازداشت می‌شوند هرگز از نظر مزایای اجتماعی با دیگر افراد جامعه فرقی ندارند.
 
قوانلو افزود: رسیدگی به امور فرهنگی زندانیان در نهایت منجر به افزایش شناخت و کاهش آسیب‌های در جامعه خواهد شد.
 
وی ضمن اعلام آمادگی اداره کل کتابخانه‌ها که تاکنون سعی کرده در این راستا در اجرای مسائل فرهنگی در زندان‌ها پیشرو باشد جهت حمایت محدد در این راستا یک عدد قفل نمایه کتابداری به مبلغ دو میلیون تومان و تعداد ٢٠٠٠ جلد کتاب نیز از محل ایستگاه مطالعه به زندان گنبد کاووس جهت استفاده زندانیان تخصیص داده است.

همچنین اداره زندان نیز متعهد شد مسابقه کتاب‌خوانی را به صورت ماهانه با نظارت اداره کل کتابخانه‌ها برگزار  و حداقل ١٠٠٠ نفر از زندانیان استان در مسابقه مکتوب رضوی شرکت کنند.

در این دیدار رضایی معاون فرهنگی اداره کل زندان و دیلم معاون و خانم ملاح رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها اداره کل کتابخانه‌های استان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز