خبرگزاری کار ایران

با کسب مدال نقره در مسابقات کره صورت گرفت؛

تبریک استاندار گیلان به دلیل درخشش تکواندوکای نابغه گیلانی

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۹۵۴

استاندار گیلان درخشش آرمین هادی پور در مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در این پیام آورده است:

با کمال مسرت ، درخشش آرمین هادی پور در بیست و سومین دوره مسابقات تکواندوی جهان در کره جنوبی به عنوان اولین گیلانی که توانست در نیم قرن گذشته عنوان نائب قهرمانی این پیکارها را کسب کند تبریک می گویم .

همواره شنیدن خبر پیروزی های عزتمندانه و غرورآفرین فرزندان خوبم در مسابقات ورزشی که دل گیلانیان را شاد می کند موجب خوشحالی اینجانب هم می شود .

یقین دارم موفقیت های این ورزشکار  نابغه و برومند  با حمایتهای مربیان و مسئولان ورزش کشور و استان  و تلاش هایش تداوم خواهد داشت  تا وی بتواند با حضور در المپیک 2020 ژاپن برای ایران اسلامی و استان گیلان افتخار آفرینی کند. 

 گفتنی است، بیست و سومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان با حضور 973 تکواندوکار مرد و زن از 183 کشور در شهر موجوی کره جنوبی در حال برگزاری است.

 در فینال این رقابت‌ها آرمین هادی‌پور مقابل «تای هون کیم» دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ریو 2016، دو مدال طلای قهرمانی جهان 2015 و 2013، مدال‌ها طلا، نقره و برنز گرندپری، طلای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی قرار گرفت و در دیداری حساس با نتیجه 10 بر 6 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

به نفر اول این رقابت ها 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز و نفر سوم 43/20 امتیاز در چارچوب افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق  تعلق می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز