خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان مجلس انجام شد

بهر‌ه‌برداری از نخستین مجموعه رفاهی- گردشگری ویژه بانوان در البرز

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۰۹

نخستین مجموعه رفاهی- گردشگری ویژه بانوان استان البرز روز دوشنبه در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان استانی در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا این مجموعه دارای امکانات ویژه ای مانند  دریاچه ، سالن همایش ، شهربازی ، رصد خانه و باغ خانوادگی است که در منطقه برغان شهرستان ساوجبلاغ با همت بخش خصوصی احداث شده است. 

  50 هکتار زمین برای این مجموعه فرهنگی، رفاهی و گردشگری اختصاص یافته که رستوران ویژه بانوان وشهربازی کودکان در زمینی به مساحت یکهزارمتر مربع با صرف 5 میلیارد ریال احداث شده است .

پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی دراین مراسم گفت: دولت توجه ویژه ای به امور زنان دارد و در تلاش است تا ورزشگاه های بانوان را توسعه دهد.

رئیس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه بخش خصوصی تمایلی به راه اندازی مکانهای این‌چنینی برای زنان ندارد چرا که معتقدند بازگشت مالی ندارد.

سلحشوری با اشاره به اینکه جامعه سالم نیازمند زنان و مردان توانمند است،گفت : امروز بانوان جامعه اسلامی نیازمند فرصت های برابر با مردان در امور اجتماعی هستند.

وی تصریح کرد: جامعه ای که زنان توانمند نداشته باشند، جامعه خوبی نیست و باید با ایجاد فرصت های برابر به توانمند شدن زنان کمک کنیم.

علی کاظمی دبیر اول کمیسیون بودجه مجلس هم دراین مراسم  به توسعه گردشگری در برنامه ششم اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورها شرایط کشور ما را ندارند ولی در آمد آنها از بحث گردشگری چند برابر نفت ایران است.

وی بابیان اینکه باید شرایط لازم را برای استفاده از گردشگری ایران ایجاد کرد و از آن بهره برد، گفت: دولت تدبیر وامید باید در برنامه خود استفاده از توان بخش خصوصی را در اولویت قرار دهد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز