خبرگزاری کار ایران

ایلنا از وضعیت جوی و راههای کشور گزارش می دهد

هوای کشور تا پنج‌شنبه صاف و آفتابی / مسافران، جمعه را برای برگشت انتخاب نکنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۰۰

درحالی‌که آخرین نقشه‌های هواشناسی،آسمان اغلب نقاط کشور برای امروز و فردا را صاف وآفتابی پیش‌بینی کرد پلیس راه ازعموم مسافران خواست با توجه به پایان تعطیلات ، به هیچ وجه جمعه را برای بازگشت خود انتخاب نکنند و زمان بازگشت خود را به رزو ی غیر تعطیل موکول کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سازمان هواشناسی کشور امروز در ارتفاعات مازندران بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. در همین مدت در برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق یزد، سیستان و بلوچستان، وزش باد شدید و گرد وخاک و در استان های اصفهان، مرکزی و قم در بعضی ساعت ها باد و گرد وخاک پیش بینی می شود.

همچنین  مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیز   با تاکید بر اینکه موج رفت سفرها در تعطیلات اخیر پایان یافته است  گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده  ، تردد در هر دو محور چالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد.

برپایه این گزارش آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از محورهای مواصلاتی سراسر کشور نشان می‌دهد ترافیک در محور کرج - چالوس از ابتدای این محور تا کیلومتر 3 آن سنگین بوده و ترافیک در ادامه مسیر به سمت چالوس، پرحجم و روان است.

همچنین گزارش‌های دریافتی حاکی از ترافیک سنگین خودروها در باند جنوب به شمال جاده هراز از پلور تا گزنک است و مسافران در طول این محور با ترافیک پرحجم ولی روان روبرو هستند.

علاوه بر این موارد، ترافیک پرحجم در ورودی‌های شهر مشهد نیز گزارش شده و لازم است مسافران در این محورهای مواصلاتی، با صبر و آرامش ادامه مسیر دهند.

این مرکز  با تاکید بر اینکه از امروز سفرهای رفت هموطنان در تعطیلات عید فطر پایان می‌یابد   پیش بینی کرد از امروز موج رفت سفرها خاتمه یافته و باید منتظر شروع موج بازگشت مسافران درروزهای آتی باشیم.

همچنین امروز در هیچیک از جاده‌های شمالی، محدودیت تردد اعمال نخواهد شد و تردد در هر دو محور چالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز