خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز آغاز شد؛

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج- قزوین و جاده چالوس

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۶۱۰

وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران- کرج- قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین و پرحجم است.

به گزارش ایلنا، با آغاز تعطیلات عیدسعیدفطر، بسیاری از مسافران جاده کرج-چالوس را برای مسافرت انتخاب کردند. در پی افزایش تقاضای سفر در این مسیر، ترافیک سنگینی از ابتدای جاده کرج-چالوس بوجود آمده که باعث مسدود شدن برخی از خیابان های کرج شده است.

این ترافیک که از خیابان‌های درون شهری کرج آغاز شده، از ساعات ابتدایی امروز تشدید شده است.

بنابر اعلام راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، ترافیک در بزرگراه تهران - کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس و در آزاد راه کرج قزوین از پل فردیس تا شهر جدید هشتگرد در شهرستان ساوجبلاغ و کارخانه سیمان آبیک در نظرآباداستان البرز سنگین و تردد خودروها با کندی صورت می‌گیرد.

همچنین ترافیک در محور کرج - چالوس از پل بیلقان تا وینه ، گرماب و گچسر سنگین و از گچسر تا تونل کندوان نیمه سنگین گزارش شده است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث با صبر و حوصله حرکت کنند.

استان البرز دارای یکهزار و 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز