خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دانشگاه پیام‌نور سرمایه علمی و اجتماعی برای کشور است/ با هرگونه تغییر اساسنامه این دانشگاه مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۷۴

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دانشگاه پیام نور نقش پیشتازی در ایجاد عدالت آموزش عالی، توسعه منابع انسانی و تربیت نیروهای متخصص در کشور خصوصاً مناطق کمتر برخوردارداشته و شیوه و روش‌های مدرن و نوین آموزشی در دانشگاه پیام نور باعث بالا رفتن سطح توانمندی علمی فارغ التحصیلان را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، محسن بیگلری به برخی زمزمه ها مبنی بر تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور در شورای گسترش وزارت علوم اشاره و ضمن مخالفت شدید با این مسئله، گفت: لازم است وزارت علوم به فکر توسعه، پیشرفت و تقویت این دانشگاه ملی باشد که توانسته خدمات ارزنده و فراگیری به جوانان این مرز و بوم ارائه و امروز نیز برای گسترش علوم، دانش و فرهنگ ایرانی و اسلامی در صدد نقش آفرینی موثر در سطح بین المللی است.

نماینده سقز و بانه خاطرنشان ساخت: دانشگاه پیام نور با حمایت مجموعه مسئولان نظام، ملت شریف ایران، جامعه علمی و دانشگاهی کشور به دوران شکوفایی خود رسیده و باید این سرمایه اجتماعی، علمی و فرهنگی ارج نهاده و پرورش داده شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان ساخت: براساس قوانین موجود، دانشگاه پیام نور مجاز به برگزاری کلیه مقاطع تحصیلی در داخل و خارج از ایران است و هرگونه تغییر در اساسنامه و قوانین این دانشگاه باید براساس قانون و به پیشنهاد هیات امنا و تصویب مجلس یا نهادهای ذیربط باشد.

بیگلری افزود: اعمال محدودیت در این زمینه علیرغم وجود تعداد بالای اعضای علمی و دارای مراتب بالای دانشگاهی، کارکنان توانمند و باتجربه در دانشگاه پیام نور، قطعاً این دانشگاه و جامعه را با مشکل مواجه و نارضایتی های اجتماعی بدنبال خواهد داشت و ما نمایندگان جلوی آن را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز