خبرگزاری کار ایران

واکنش جعفرزاده در توهین به رئیس‌جمهور:

عده‌ای نادان برای صهیونیست‌ها خوراک تبلیغاتی ساختند/ اعمال این افراد خیانت به کشور و شهداست

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۹۷۱

نماینده مردم رشت گفت: امروز که می‌بایست لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌افتاد با رفتارهای ناپسند عده ای نادان قند در دل صهیونیست‌ها آب شد و حال باید دید آنها چه جشن و پایکوبی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت با انتشار یاداشتی به هتک حرمت رئیس‌جمهور در روز قدس واکنش نشان داد.

در این یاداشت آمده است:

دیروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس بود؛ روز انزجار از ظلم و متجاوز ، روزی که همه یکدل و یک صدا به خیابان آمده بودند تا با عمل به وصایای امام راحل (ره) و توصیه های مقام معظم رهبری با هر سلیقه و جناحی، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر بدهند چون دشمن، دشمن است و وقتی پایش به کشوری باز بشود چپ و راست نمی شناسد.

اما متاسفانه امروز که رسانه‌های دنیا می‌بایست فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را پوشش می‌دادند عده‌ای نادان خوراک تبلیغاتی برای صهیونیست‌ها درست کردند تا آنها این اجتماع عظیم را بطور دیگری بتوانند ترسیم کنند و اصلا آن را وارونه جلوه دهند! انگار هدف اسرائیل نبوده است! واقعا این عده قلیل که این حماسه بزرگ را به حاشیه بردند و دل شهدا و امام شهدا را خون کردند و بر علیه رئیس‌جمهور و معاون اول‌اش و نائب رئیس مجلس و تعدادی از نماینده‌های مجلس شعار دادند اینها در زمین اسرائیل و برای صهیونیست بازی نکردند؟ نمی بایست عده ای قلیل و کوچک این راهپیمایی بزرگ را به حاشیه برده و سطح آن را به یک نزاع داخلی تقلیل دهند و انسجام و وحدت ملی را خدشه دار نمایند.

بخدا قسم اعمال این عده ( هر کسی که می خواهد باشند ) عین خیانت به کشور و شهداست و هیچوقت از حیث این خیانت ها پاسخ خون شهدا را نمی‌توانند بدهند! و قطعا هر آن کس که دلش برای این انقلاب و نظام و شهدا می سوزد می بایست اعمال این نابخردان را محکوم کند و از آن تبری بجوید! واقعا امروز که می بایست لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌افتاد با این رفتارهای ناپسند قند در دل صهیونیست ها آب شد و حال باید دید چه جشن و پایکوبی خواهند گرفت !

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز