خبرگزاری کار ایران

در کانال انتقال آب اهواز رخ داد؛

نجات جان جوان خوزستانی در کانال آبرسانی/ حریم‌بان شرکت آب ناجی شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۸۸۰

حریم‌بان حراست شرکت آب جنوب شرق خوزستان، جان جوان 26 ساله را که در کانال آبرسانی اهواز به بندر امام در حال غرق شدن بود، نجات داد.

به گزارش ایلنا، مدیر حراست شرکت آب جنوب شرق خوزستان گفت: گشت حریم بانی پس از مشکوک شدن به خودرویی که در حاشیه کانال آبرسانی بدون سرنشین توقف کرده بود ، اقدام به بازرسی محیط کرده و در فاصله حدود 200 متری محل، فردی را درحال غرق شدن مشاهده می کنند که بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از امکانات موجود، فرد مغروق را نجات می دهند.

علی صفر نژادی با اشاره به ممنوعیت تردد در جاده های مجاور کانال، از عموم مردم منطقه درخواست کرد، به منظور حفظ جان خود و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، از تردد و شنا در کانال های آبرسانی خودداری کنند.

وی با تقدیر از هوشیاری هادی عبدالی حریم بان این شرکت، افزود: گشت های ویژه حریم بانی شرکت آب جنوب شرق در راستای حفاظت و نگهداری از تاسیسات، کانال ها و خطوط انتقال به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه هستند.

 کانال انتقال آب اهواز به بندر امام‌خمینی نقش‌مهمی در تامین آب شرب و صنایع جنوب‌شرق استان ایفا می‌کند، بنابراین بروز حوادثی همچون غرق شدگی و سقوط خودرو در کانال، علاوه بر خسارات جانی و مالی، موجب بروز اختلال تامین آب شرب هموطنان و صنایع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز