خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

افزایش 32 درصدی اعتبارات‌حقوق و مزایای کارمندان دولت/ سقف اضافه‌کاری‌ها 400 هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۲۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد، از افزایش 32 درصدی اعتبارات حقوق و مزایای کارکنان دولت در این استان طی سالجاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " علی حسن نوروزی" در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان گفت: با افزایش اعتبار از سوی دولت به استان، مشکلی در زمینه پرداخت حقوق کارکنان دولت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 740 میلیارد تومان از سوی دولت به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است، اظهارداشت: این اعتبار به میزان نیاز دستگاه‌های اجرایی بین آنها تقسیم می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان اضافه کار برای کارکنان دولتی در هر ماه 400 هزارتومان تعیین شده است.

نوروزی از تعیین 150 هزارتومان برای خدمات رفاهی کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد هم سخن گفت و خاطرنشان‌کرد: اولویت پرداخت سایر هزینه های ادارت استان به نیروهای قراردادی این ادارات است.

وی گفت: در بودجه امسال کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان بیشترین افزایش اعتباراتی را بخود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز