خبرگزاری کار ایران

با قراردادی یک ساله؛

کاپیتان اسبق فولاد خوزستان به سپیدرود رشت پیوست

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۵۳

مهرداد جماعتی کاپیتان اسبق فولاد خوزستان، به تیم فوتبال سپیدود رشت پیوست.

به گزارش ایلنا از رشت ، رادنی دیدار مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت  اظهار کرد: مهرداد جماعتی مدافع سابق فولاد خوزستان با عقد قراردادی یک ساله ، به سپیدرود رشت پیوست.

وی افزود: این مدافع 27 ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان و امید را در کارنامه دارد ، بیش از هفت سال برای فولاد خوزستان در لیگ برتر به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته است و با این تیم، به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست یافته است.

به گفته دیدار، این مدافع چپ پا از لیگ نهم در لیگ برتر برای فولاد بازی می کرد و با این تیم به لیگ قهرمانان آسیا در لیگ دوازدهم صعود کرد و البته گل قهرمانی این تیم در لیگ سیزدهم را نیز درون دروازه گسترش فولاد وارد کرد.

پیش از این سید محسن حسینی مدافع گیلانی تیم تراکتورسازی تبریز، عماد میرجوان بازیکن گیلانی سپاهان ، غلامرضا رضایی بازیکن اسبق پرسپولیس ، میعاد یزدانی بازیکن گیلانی فصل قبل تیم استقلال تهران ، ایمان صادقی دروازه بان و احمد آهی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ، توحید غلامی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران و حسین ابراهیمی بازیکن گیلانی فصل پیش ماشین سازی تبریز به سپیدرود رشت پیوسته بودند. 

همچنین سید محمد حسینی دروازه‌بان، حسین کعبی، میثم تهی‌دست و محمدرضا الماسخاله مدافع، میثم فردوسی و محمد میری هافبک ، میلاد قربانزاده و پویا نزهتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت با امضای قراردادهایی جدید، لیگ برتر را برای سپیدرود رشت بازی می کنند. 

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت ، توانست به لیگ برتر کشور صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز