خبرگزاری کار ایران

بیانیه منتخبین پنجمین دوره شورای شهر در قدردانی از مردم مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۰۵۵

منتخبین پنجمین دوره شورای شهر مشهد در تقدیر از مردم آگاه مشهد بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام حق

با پایان یافتن دوران تبلیغات و انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد و تأیید نهایی صحت و سلامت آن از سوی هیأت محترم نظارت استان، هم اکنون بستر و شرایط انتقال، استقرار شورا و شیوه مدیریت جدید شهر برای رفع موانع رشد و تعالی جامعه، گشایش فضاهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ارائه خدمات مناسب تر به شهروندان و مردم شریف مشهد فراهم آمده است. این حماسه تعیین کننده و سرنوشت ساز و تمدید دولت تدبیر و امید با نیروی معجزه آسای آگاهی، مشارکت و انسجام مردم رقم خورده است. در این فرصت از همه اقشار مختلف اجتماعی، دانشجویان، جوانان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از مجموعه استانداری، فرمانداری، هیأتهای اجرایی، بازرسی و نظارت، نیروی انتظامی، احزاب، نهادهای مدنی، رسانه ای و ستادهای انتخاباتی تشکر و قدردانی نموده و توفیق بیشتر آنان را از درگاه الهی خواستاریم.

ایجاد بستر مشارکت و رقابت بین گفتمان های موجود شهر که در تلاش برای حفظ وضع نامناسب موجود شهر از یک سو و گفتمان اصلاحات مبتنی بر تغییر و تحول در شیوه اداره و مدیریت شهر، شورا و شهرداری مشهد از سوی دیگر، موجب گردید مشارکت حداکثری مردم که خواست رهبری معظم و نظام بود، اتفاق بیفتد و مطالبات مردان، زنان و جوانان مشهدی با انتخاب لیست امید از سوی اکثریت قاطع مردم، زمینه اجرایی و تحقق پیدا نماید.

عزم و اراده مسئولان استانداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهد در صیانت از آراء مردم و حق الناس، برگ زرینی بر صفحه انتخابات در کلان شهر مشهد می باشد. بازشماری 70 صندوق رأی در 2 مرحله از 95000 رأی و عدم جا به جایی در رتبه افراد، نشانه امانتداری، صحت و سلامت انتخابات 29 اردیبهشت 1396 می باشد. امید است رقبا و برخی از معترضین به نتایج درخشان انتخابات در جاده انصاف، خرد جمعی و اخلاق سیاسی گام بردارند. پرواضح است بازشدن مسیر خدمت و اصلاح روندهای نامطلوب که باعث فرار سرمایه و سرمایه گذاری و سلب نشاط اجتماعی از این شهر جهانی شده است، به نفع و صلاح مردم، نظام و جریان های رقیب و همه دلسوزان حال و آینده پایتخت فرهنگی و معنوی جهان اسلام و ایران خواهد بود.

ان شاالله

منتخبان مردم شریف مشهد در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر

خرداد 1396

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز