خبرگزاری کار ایران

بدلیل اختلافات خانوادگی رخ داد؛

قتل مرد میانسال اراکی با همدستی زن و مادرزنش

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۹۷۰

مرد میانسال اراکی بدلیل اختلافات خانوادگی با همدستی زن و مادر زن خود به قتل رسید.

به گزارش ایلنا، روز بیست و ششم خرداد در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر آتش‌سوزی در یک مجتمع آپارتمانی در یکی از شهرک‌های شهر اراک، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
در بررسی‌های اولیه، آپارتمانی که گزارش حریق شده بود، شناسایی  و با پیگیری‌هایی که از سوی ماموران انتظامی و با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شد، جسد مردی میانسال در حمام منزل کشف شد و بلافاصله مادر زن و همسر مقتول که در منزل حضور داشتند، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.
 
 در تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، سرانجام مادر زن مقتول اعتراف کرد که به علت اختلافات قبلی و مشکلاتی که با دامادش داشته، او را به قتل رسانده و به همراه دخترش (همسر مقتول) قصد داشتند که با آتش زدن جسد، آثار جنایت را از بین ببرند که در همان لحظات اولیه، همسایه‌ها متوجه آتش شده و موضوع را به پلیس گزارش می‌کنند.
 
با ارجاع پرونده به مرجع قضایی قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم پرونده صادر شد و بررسی پرونده و تحقیقات تکمیلی همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز