خبرگزاری کار ایران

سردار صالح خبر داد:

دستگیری اعضای باند سارقان میلیاردی منزل در فردیس

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۷۰

فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد اعضای باند سارقان منزل در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در این باره اظهار داشت: در پی دریافت چندفقره پرونده سرقت منزل دستگیری سارقان در دستور کار شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری گروه تجسس کلانتری 11 مرکزی فردیس در بررسی‌های انجام شده از صحنه سرقت و بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته تصویر دو سارق شناسایی و پس از تحقیقات و اقدامات لازم طی عملیات غافلگیرانه هر دو نفر دستگیر شدند.

کامرانی صالح افزود: سارقان ابتدا از اعتراف به ارتکاب سرقت امتناع ورزیده که در ادامه با ارائه مدارک ناچار لب به اعتراف گشوده و همچنین در استعلام از سابقه کیفری مشخص شد هر دو سارق دارای سابقه کیفری هستند که در نهایت با استفاده از اقدامات فنی و بازجویی‌های تخصصی یکی از متهمان به ارتکاب 30 فقره سرقت منزل با همدستی متهم دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی البرز درباره شگرد متهمان بیان داشت: متهمان در بازجویی‌ها اظهار داشتند در سطح شهر به صورت پیاده گشت‌زده و ساختمان‌هایی را که طبقه اول آنها فاقد حفاظ بود پس از مطمئن شدن از عدم حضور مالک، شناسایی و از طریق پنجره یا بالکن وارد منزل می‌شدند و گاها شیشه درب یا پنجره را می‌شکستند و یکی از سارقان وارد ساختمان شده و دیگری جلوی ساختمان با خودروی پراید کشیک می‌کشید.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سارقان برای گمراه‌کردن ماموران روزها به‌عنوان کارگر ساده حمل بار مشغول کار بودند و بعد از ظهر برای ارتکاب سرقت به محل‌های از قبل شناسایی شده می‌رفتند.

سردار کامرانی صالح گفت: با توجه به اعترافات متهمان محل‌های سرقت شناسایی و از آنجایی که سارقان فقط پول و طلا از منازل به سرقت می‌بردند ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته توسط آنها حدود یک‌میلیارد و 900 میلیون ریال تخمین زده شد که پس از تشکیل صورت‌جلسه مال‌باختگان برای حضور در پلیس آگاهی فردیس و تنظیم شکایت علیه متهمان فراخوانده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز