خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی سنقر خبر داد:

قتل جوان 36 ساله بر اثر نزاع خیابانی در شهرستان سنقر

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۳۶

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سنقر کرمانشاه از قتل جوان 36 ساله بر اثر نزاع خیابانی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غضبان احمدی فرد ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته چند نفر از شهروندان در یکی از خیابان های سنقر محدوده میدان چمران با یکدیگر درگیر شده و این درگیری منجر به جراحت یکی از طرفین درگیری که جوان 36 ساله است، می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) به دلیل شدت خونریزی به مراکز درمانی استان همدان اعزام و در بیمارستان همدان جان خود را از دست می‌دهد گفت: ماموران انتظامی شهرستان سنقروکلیایی با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهمین را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه افزود: در نهایت با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی و با هماهنگی دستگاه محترم قضایی محل اختفای متهمین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی فرد با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند ابراز داشت: از شهروندان می‌خواهیم که مشکلات خود را با گفت‌وگو و خونسردی و از طریق مراجع قانونی حل کنند و از حمل سلاح سرد جدا خودداری کنند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادث جبران ناپذیری نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز