خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

شلیک ارازل و اوباش به 5 نفر در اراک/ عاملان تیراندازی شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۷۵

تیراندازی 2 نفر از اراذل به سوی چند نفر دیگر از همین گروه در پارک شهید باهنر شهر اراک منجر به مجروح شدن 5 نفر از آنان شد.

به گزارش ایلنا، حدود ساعت 1:40 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه 25 خرداد گزارشی در خصوص تیراندازی در پارک شهید باهنر شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد دو نفر راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی چند جوان تیراندازی کرده و از محل متواری شده‌اند.

 بر اثر این تیراندازی 5 نفر که از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی مصدومان خوب گزارش شده است.

تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی آغاز و مشخص شد که 2 نفر از اراذل و اوباش به علت اختلافات قبلی با گروهی دیگر از اراذل و اوباش در زمانی که آنها در پارک حضور داشتند، با یک دستگاه موتورسیکلت به آنها نزدیک و به سوی آنان تیراندازی کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

با شروع تحقیقات پلیس بلافاصله عاملان تیراندازی شناسایی و تاکنون 5 نفر در این خصوص دستگیر شده‌اند که با هماهنگی دستگاه قضایی تحقیقات تکمیلی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز