خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

برپایی جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در چهارمحال و‌ بختیاری/ 297 زندانی جرائم غیرعمد در 3 شهر استان

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۰۸

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از 297 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های بروجن، لردگان و شهرکرد خبرداد و گفت: این زندانیان با بدهی بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال چشم انتظار کمک خیران هستند.

حافظ طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: برگزاری جشن‌های گلریزان در راستای آزادسازی زندانیان نیازمند برگزار می‌شود و این جشن‌ها و کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمند زندانی، همچنان ادامه دارد تا روزی که هیچ زندانی به‌ دلیل جرایم غیرعمد در زندان نباشد.

 طاهری افزود: ۲۹۷ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های بروجن، لردگان و شهرکرد با بدهی بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی افزود: این زندانیان با ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی نقدی، ۴ هزار و ۸۰۷ عدد سکه بهار آزادی و ۸۰۰ مثقال طلا در زندان‌های استان قرار دارند.

طاهری با بیان اینکه ۱۵ درصد از زندانیان استان با بدهی مالی کمتر از ۵۰ میلیون ریال در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان 6 جشن گلریزان در استان با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود.

وی توانمندسازی خانواده‌های زندانیان با آموزش فنی و حرفه‌ای، فراگیری مهارت و ایجاد فرصت شغلی برای همسران و فرزندان زندانیان برای خوداشتغالی را از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن حمایت از خانواده زندانیان جرایم غیرعمد عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز