خبرگزاری کار ایران

با حمایت خیرین انجمن بیماران کلیوی زنجان

یک هزار و ۲۵۰ بیمار از چرخه انجمن خارج شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۵۰۸

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: با حمایت خیرین یک هزار و ۲۵۰ بیمار کلیوی از مجموع یکهزار و650بیمار تحت پوشش از چرخه این انجمن خارج شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنااز زنجان، محمدرضا طهماسبی، مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان شب گذشته(19 خرداد) در مراسم ضیافت اعضای انجمن و بیماران تحت پوشش اظهار کرد: امیدوارم روزی فرابرسد که نامی از بیماری کلیه در هیچ کجای دنیا به گوش نرسد.

وی حمایت و همت خیرین را راز پویایی این انجمن خواند و گفت: اگر امروز انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یکی از موفق‌ترین انجمن ها در کشور شناخته شده است، به برکت حمایت خیرین است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ادامه داد: در حال حاضر بیماران کلیوی که از چرخه حمایت این خیریه خارج شده اند، به فعالیت های اجتماعی خود در سطح جامعه ادامه می‌دهد.

وی در ادامه به بحث پیشگیری از بیماری کلیه و اقدامات این انجمن اشاره کرد و گفت: به جهت هزینه‌های کم بحث پیشگیری، این انجمن تلاش می کند تا راهکارهای پیشگیری از بیماری‌های کلیه را در اولویت نخست خود قرار دهد.

این مقام مسئول به مرکز تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی انجمن کلیوی در زنجان اشاره کرد و گفت: این مرکز در پنج طبقه و به همت خیرین ساخته شده است که منطقه شمالغرب کشور را تحت پوشش قرار می دهد.

طهماسبی با یادآوری اینکه در این مرکز خدمات تجمیع شده است، یادآور شد: تلاش می‌شود تا تمام خدمات درمانی مورد نیاز برای بیماران کلیوی در این مرکز ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز