خبرگزاری کار ایران

9زخمی در درگیری زرقان فارس/مصدومان حادثه یک زن و8مرد هستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۹۲

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس درگیری و تیراندازی بین 2 دستفروش در محله شهریار زرقان از توابع شهرستان شیراز دستکم 9 نفر زخمی برجا گذاشت.

به گزارش ایلنا ، سرهنگ کاوس محمدی باتایید وقوع درگیری خونین در این منطقه اعلام کرد:  بعدازظهر دیروز و به‌دنبال اختلافات شخصی بین دو نفر در شهر زرقان و محله شهریار، ابتدا ضارب با چاقو به فرد مقابل حمله کرده و در ادامه با استفاده از اسلحه گرم به او حمله می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس افزود: این فرد با هویت معلوم با شلیک 7 تیر ساچمه‌ای بصورت تصادفی، موجب زخمی شدن 9 نفر از مردم حاضر در صحنه درگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری زرقان پس از اعلام درگیری بلافاصله به محل اعزام شده، اما متوجه می‌شوند که فرد ضارب متواری شده و اسلحه شکاری خود را در همان محل رها کرده است .

محمدی با اشاره به اینکه فرد مظنون شناسایی شده و ماموران در صدد دستگیری وی هستند، افزود: حال تمامی زخمی‌ها که شامل یک نفر زن و 8 نفر مرد هستند مساعد گزارش شده و تمام آنها پس از مداوای سرپایی مرخص شده‌اند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در پایان ضمن دعوت برای برقراری امنیت و نظم تاکید کرد: شهروندان فهیم در صورت مشاهده اختلافات خانوادگی سعی کنند زمینه صلح و سازش را فراهم کرده و اجازه ندهند این اختلافات منجر به درگیری‌های خونین شود./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز