خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کردستان مطرح کرد

بهبود مسیر سنندج -مریوان خواست مردم استان / ضرورت ارتقای گردنه صلوات آباد در سنندج

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۶۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان مزیت کریدور شمال -جنوب را برای کردستان فراوان ذکر کرد و ابراز داشت: اجرای این کریدور به دلیل نزدیکی با مرز و عبور از کنار سکونت‌گاه‌های شهر و روستایی نیاز به توجه جدی دارد و می‌تواند در توسعه کردستان نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قادری با بیان اینکه مردم کردستان نگاه ویژه‌ای به حوزه راه دارند افزود: این حوزه همواره مورد توجه مردم بوده چرا که بستر توسعه را فراهم می‌کند.

وی اقدامات انجام شده در سال های اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پروژه‌های خوبی نظیر کریدور شمال-جنوب که 330 کیلومتر از این کریدور در خاک کردستان است تعریف شده که می تواند در ارتقای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای موثر واقع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بهبود مسیر سنندج ـ مریوان را خواسته  مردم برشمرد و خاطر نشان کرد: در این مسیر در طول سال 94_95 شاهد تصادفات زیادی بودیم و چنانچه زیرساخت را تکمیل کنیم تصادفات کاهش می‌یابد.

قادری اقدامات حوزه راه‌سازی را مثبت ارزیابی کرد اما این حوزه را بدون مشکل ندانست و گفت: برنامه‌‌های خوبی در بحث راهداری در سال جاری تبیین شده است به طوری که روکش آسفالت، نصب تابلو، علایم و غیره در اولویت قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه بیشتر راه‌های استان راه‌های فرعی هستند که نقش ترانزیتی دارند عنوان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم ارتقای گردنه صلوات آباد سنندج بود که این پروژه در قالب سه قطعه در حال اجرا است.

قادری به حضور پرشور مردم کردستان در پای صندوق‌های اخذ رای و اعتماد مجدد به دولت تدبیر و امید اشاره کرد و بیان داشت: رای 73درصدی به دولت دوازدهم این انتظار را به همراه دارد که توجه ویژه‌ای به حوزه راه صورت گیرد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز