خبرگزاری کار ایران

طاهرخانی به ایلنا خبر داد:

برگزاری جشن ویژه رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۶۷۶

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین از برگزاری جشن ویژه رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌ها خبر داد.

هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با ایلنا اظهارداشت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، جشن ویژه رمضان از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ خرداد به‌مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشن با هدف احیاء و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ نیکوکاری و سنت‌های حسنه انفاق و احسان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بیان کرد: جشن رمضان از برنامه‌ها و جلوه‌های متنوع و مختلفی برخوردار خواهد بود و هرشب با اجرای برنامه‌های معنوی، قرآنی و مورد علاقه مخاطبان حاضر در محل جشن، اوقات خوشی را برای هموطنان فراهم می‌کند.

طاهرخانی یادآورشد: در حاشیه برگزاری این رویداد فرهنگی، نمایشگاه جانبی نیز برپا می‌شود و کالاهایی نظیر مواد غذایی، لبنی، تزئینی، سوغات و هدایا، خشکبار، خرما در این نمایشگاه به شهروندان عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های شاد و خاطره‌انگیز با حضور هنرمندان مطرح صداوسیمای کشور نیز در این جشن پیش بینی شده است.

طاهرخانی افزود: همچنین پخش موسیقی سنتی، اجرای برنامه‌های شاد و برنامه ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های جشن رمضان در قزوین است.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین اظهارداشت: جشن رمضان از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ خردادماه از ساعت ۱۹ الی ۲ بامداد در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صداوسیما برگزار خواهد شد که پذیرای مردم شریف استان قزوین خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز