خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان خبرداد:

اعلام نتایج انتخابات دوره ششم خانه مطبوعات استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۷۶

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام نتایج انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات دوره ششم استان کردستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال قلعه شاخانی با بیان اینکه انتخابات این دوره روز چهارشنبه به صورت سراسری و الکترونیکی برگزار شد، افزود: در بخش مدیران مسئول، گلاویژ مرادی با ٣١ رای و کاظم ایمانزاده با ٢٩ رای به عنوان عضو اصلی و هوشیار بابایی نیز با ٢٣ رای به عنوان عضو علی البدل این بخش انتخاب شدند.

وی گفت: در بخش نمایندگی خبرگزاری ها نیز خبات ساعدی با ٢٨ رای به عنوان عضو اصلی و فریاد فاتحی نیا با ١٨ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند و در بخش نشریات سراسری فرید سماواتی با ٤٢ رای به عنوان عضو اصلی و نادیا حمه ویسه با ١٤ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی گفت: در بخش خبرنگاران امید بهمنی با ٤٨ رای، فرشید اردلان با ٤٦ رای و فردین کمانگر با ٤٦ رای به عنوان عضو اصلی و فیض الله پیری با ٢٣ رای و سامان احمدی با ١٦ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: فرهاد شیری و هیبت هرس مالی هر کدام با ٣٩ رای به عنوان بازرس اصلی و سونیا محمدی با ٢٨ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

٧٤ نفر از ٨٥ نفر عضو خانه مطبوعات کردستان که امکان رای دادن داشتند در این انتخابات شرکت کردند که برابر با مشارکتی ٨٧ درصدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز