خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه خراسان رضوی خبرداد:

اتوبوس حامل زائران پاکستانی در تربت حیدریه آتش گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۱۰

رئیس پلیس راه خراسان رضوی از آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران پاکستانی در تربت حیدریه خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ هادی امیدوار ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این حادثه عصر دیروز در کیلومتر 30 محور تربت حیدریه - گناباد روی داد که در جریان آن اتوبوس ولوو مسافران پاکستانی که از مشهد راهی مرز میرجاوه بود، طعمه حریق شد.
 
امیدوار افزود: خوشبختانه به دلیل مهارت راننده، حضور و اقدام به موقع پلیس راه و حاشیه ایمن جاده، جان همه مسافران این اتوبوس که 25 تن آنان زن و بقیه مرد بودند، نجات یافت.
 
به گفته وی علت بروز این حادثه درگیر شدن ترمز چرخ‌های عقب خودرو تشخیص داده شده که به آتش گرفتن خودرو منجر شده است اما راننده با مهارت اتوبوس را به خارج از جاده هدایت کرده و بلافاصله مسافران به همراه اسباب و اثاثیه خود در سلامت کامل تخلیه شده‌اند.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه نیز گفت: با هماهنگی فرمانداری، مسافران با یک اتوبوس به نمازخانه پایانه مسافربری تربت حیدریه منتقل و جمعیت هلال احمر از آنان با افطاری پذیرایی کرد.
 
ایمان مقید با بیان اینکه مسافران هم اکنون منتظر رسیدن یک اتوبوس دیگر از مشهد، برای ادامه مسیر هستند، گفت: با رسیدن اتوبوس از مشهد، این زائران به زاهدان و از آنجا به کشور خود عزیمت خواهند کرد.
 
شهرستان تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز