خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد:

وضعیت طرح‌های دریا بهبود یابد/توجه ویژه به وضعیت رفاهی گردشگران

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۸۲

استاندار گیلان در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان گفت: فرمانداران و شهرداران تلاش کنند وضعیت طرح های دریا بهبود یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان، گردشگری دریایی را ظرفیتی برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در استان دانست و بر لزوم ایجاد کارگروهی تحت عنوان توسعه دریا محور و به عنوان زیر مجموعه‌ای از ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تأکید کرد .

وی به مناطق بکر دریایی گیلان پرداخت و اظهارکرد: توجه به طرح های گردشگری از مطالبات مردم گیلان و گردشگران بوده چرا که با توسعه طرح های گردشگری زمینه های اشتغال بیشتر جوانان فراهم خواهد شد.

استاندار گیلان با اشاره به استفتا از رهبر معظم انقلاب در زمینه استفاده مسافران از دریا گفت: یک سوم طرح‌های سالم سازی دریا گیلان در ایام مبارک ماه رمضان برای استفاده گردشگران آماده استفاده است.

نجفی  اقدامات دولت را طی چهار سال گذشته ارزنده توصیف کرد و گفت: در سواحل دریا جهت رفاه و آرامش مسافران کارها و برنامه هایی تدوین و اجرایی شده است اما کافی نیست.

استاندار گیلان تاکید کرد : فرمانداران و شهرداران تلاش کنند وضعیت طرح های دریا بهبود یابد.

وی گفت: فراهم کردن رفاه حال گردشگران وافزایش امکانات بهداشتی ، استاندارد سازی و اصلاح طرح ها از مهمترین برنامه هایی است که باید با نظارت کامل ارزیابی و مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار گیلان افزود : رفاه حال گردشگرانی که گیلان را مقصد سفر قرار داده اند، مهمترین مقوله است که باید در آماده سازی طرح ها بدان توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز