خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق شمال کرمان خواستار شد:

تلاش و آموزش برای فرهنگ‌سازی در جهت افزایش بهره‌وری صنعت‌‌ برق

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۷۰۳

مدیر عامل شرکت برق شمال کرمان با اشاره به فرهنگ سازی برای افزایش بهره وری در صنعت برق گفت: باید با تلاش مستمر و آموزش برای فرهنگ سازی، در راستای افزایش بهره‌وری صنعت برق در حوزه عملیاتی شمال کرمان گام برداریم.

به گزارش ایلنا، محمود شهبا در دومین همایش نظام آراستگی محیط کار با اشاره به برنامه استراتژیک شرکت در سال 1404 گفت:  فعالیت صنایع کشاورزی، گردشگری، اقتصادی وابسته به صنعت برق بوده و در صورت ایجاد اختلال در زیرساخت‌های شبکه برق  فعالیت صنایع مختل خواهد شد.

 شهبا افزود: با توجه به اینکه فعالیت این مجموعه خدماتی است که همه باید با همراهی و همدلی توان خود را برای پیشرفت اهداف عالیه شرکت به کار ببندیم.

 وی با قدردانی از معاونت منابع انسانی و دیگر همکاران برای اجرای پروژه نظام آراستگی محیط کار  گفت:  هنوز اول راه هستیم و بایستی با تلاش  مستمر و آموزش برای فرهنگ سازی  بهبود مستمر در راستای افزایش بهره‌وری صنعت برق در حوزه عملیاتی شمال کرمان گام برداریم. 

شهبا تصریح کرد: آن چه که امروز شاهد هستیم نتیجه پشتکار و همت جهادی همکاران در بخش‌های مختلف شرکت هست که بایستی ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف شرکت در برنامه استراتژیک کاهش حضوری مراجعات مردمی است، تصریح کرد: با تغییر وضعیت و بروزرسانی سایت شرکت و مکانیزه شدن سیستم  راه رسیدن به اهداف عالیه شرکت مهیا است. لذا با آموزش و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه باید نسبت به معرفی خدمات ارائه شده توسط شرکت  توزیع برق شمال اطلاع رسانی.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال در ادامه  افزود: هدف شرکت مثل گذشته ارائه کارخوب ،خدمات رسانی  بدون وقفه و درکوتاه‌ترین زمان بوده و این مهم  با مدیریت و تدبیر به موقع در بحران محقق خواهد شد. 

 شهبا با مثبت ارزیابی کردن اقدامات و عملکرد همکاران قرائت کنتور در سطح شرکت گفت: ساخت وسیله برای سهولت قرائت کنتور با کمترین هزینه نشان دهنده موفق بودن طرح کایزن است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد بهبود مستمر در شرکت بایستی هر روز یک قدم برداریم.

وی ادامه داد: اگر ما به دنبال کاهش خاموشی‌ها  هستیم باید هرروز یک گام در جهت رفع مشکل زیرساخت‌ها برداشته شود تا بتوانیم در ارائه خدمات دهی به مشترکان موفق باشیم.

در ادامه مهندس خواجه پور معاون منابع انسانی شرکت نیز در سخنانی با تشکر از تیم همراهان بهره‌وریی گفت: امیدواریم با اجرای مستمر پروژه نظام آراستگی محیط کار در آینده نزدیک شاهد افزایش بهره‌وری شرکت در بین شرکت‌های وابسته به توانیر باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت در سطح شرکت توزیع برق شمال نیز گفت: این طرح به منظور حفظ وارتقاء سلامت کارکنان درمدت زمان کار و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: دراین راستا از اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان مشاور در اجرا بهره‌گرفته‌ایم.

درادامه سعید افضلی‌نژاد نماینده مدیریت در سیستم‌های مدیریتی نیز به عنوان میزبان همایش کایزن نیز از مشارکت ، همراهی و همدلی تیم همراهان بهره‌وری، کارگروه آموزش و فرهنگ سازی ، کارگروه مستندسازی ، کارگروه اجرایی ، کارگروه پایش وارزیابی تقدیر و تشکر کرد.

قابل ذکر است  در این همایش که با حضور رضا جوشن مشاور نظام آراستگی محیط کار (55) برگزار شده بود از تیم همراهان بهره‌وری با اهدا لوح یاد بود توسط مدیرعامل شرکت و اعضاء هیات مدیره  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز