خبرگزاری کار ایران

فعال سیاسی اعتدال‌گرا در گفت وگو با ایلنا:

روحانی در گفتمان اعتدال ثابت قدم ماند/ انتظار اعتماد به جوانان در دولت دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۱۴

فعال سیاسی اعتدال‌گرا گفت: روحانی کشور را از بن بست خارج کرد و توانست سایه جنگ را از کشور بردارد و تورم را کنترل کند و اکنون شاهد شکوفایی اقتصاد کشور هستیم.

آرمین خادمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت، اظهار داشت: پیروزی روحانی نشان دهنده حفظ وضع موجود و عدم بازگشت به گذشته و آینده تلخ و موهوم بود؛ انتخاب مسیر منطبق براخلاق و عقلانیت.

وی با بیان اینکه مردم با رای بالا به تدبیر و امید، به همگان اثبات کردند که اداره کشور باید بر مبنای اعتدال باشد، افزود: راهی که دولت انتخاب کرده در چارچوب قانون و دستاوردهای دولت نیز مورد قبول مردم بوده است که دوباره به دولت روحانی اعتماد کردند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: رای به روحانی نه به افراطی گری، تندروی و پوپولیست بود و مردم با واقع گرایی و ارزیابی وضعیت موجود به دور از شعار و وعده های انجام نشدنی عقلانیت، تدبیر و ثبات در سیاست های دولت یازدهم را دوباره تایید کردند.

خادمی با بیان اینکه بذری که روحانی افشانده بود نیاز به آبیاری داشت و باید به دست خودش انجام می شد، تصریح کرد: روحانی در چهار سال گذشته یک بحران را کنترل کرد و تنها کسی که می توانست این خروج از بحران و رشد کشور را ادامه دهد شخص روحانی بود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ وقت یک دولت و سیاستمدار نمی‌تواند همه گروه های سیاسی و اقشار جامعه را راضی نگه دارد چرا که خواسته های افراد و گروه ها با هم متفاوتند، اما وقتی یک عمل اصولی اجرا شود هیچکس متضرر نخواهد شد.

این فعال سیاسی اعتدال‌گرا گفت: روحانی کشور را از بن بست خارج کرد و توانست سایه جنگ را از کشور بردارد و تورم را کنترل نماید و اکنون شاهد شکوفایی اقتصاد کشور هستیم.

خادمی افزود: روحانی تنها کسی بود که توانست برند خود که همان نماد اعتدال بود را حفظ کند و دیگران نماد بازگشت به گذشته و در واقع همان دولت نهم و دهم بودند.

وی اظهار داشت: معتقدم که دولت روحانی با وجود تمام سنگ اندازی ها تا جایی که توانست به قول‌هایش عمل کرد و رای قاطع مردم بیانگر پیروزی نهضت عقلانیت و بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم و نه گفتن به شعارهای عوام فریبانه بود.

وی حضور حماسی، بی سابقه و کم نظیر را نشان دهنده رای به عقلانیت و عملگرایی دانست و گفت: پس از این پیروزی بزرگ و درخشان باید همه با هم به کمک دولت بشتابیم و یک صدا با هر سلیقه ای برای اعتلای ایران عزیز بکوشیم.

وی ابراز کرد: دولت نیز باید تمام توان خود را برای انجام خواسته‌های به حق مردم به کار گیرد و با حمایت و حضور و کمک مردم و یاری و هدایت همه فرهیختگان عالمان و بزرگان کشور بویژه مقام معظم رهبری به سیاست ها و برنامه های خود جامعه عمل بپوشاند.

 خادمی در پایان با بیان اینکه انتظار ما مانند سایر مردم جامعه ادامه مسیر عقلانیت و اعتدال و شفافیت در عمل است، افزود: بنده بعنوان یک جوان دوست دارم که دولت در چهار سال آینده به جوانان اعتماد کرده و از آنان در مدیریت اجرایی کشور استفاده نماید، چرا که نیروی محرک جوانی می‌تواند باعث سرعت حرکت دولت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز