خبرگزاری کار ایران

در رقابت با مدارس ۷۰ کشور جهان بدست آمد؛

کسب دیپلم افتخار مسابقات بین‌المللی ریاضیات کانگورو توسط دانش‌آموزان سمای کرج

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۰۶۹

دانش‌آموزان دبستان دخترانه سما واحد کرج دیپلم افتخار مسابقات بین‌المللی ریاضیات کانگورو سال 96 ایران را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نهمین دوره مسابقات بین‌المللی ریاضیات تحت عنوان کانگورو ویژه پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی به طور هم‌زمان 31 فروردین 96 در مدارس 70 کشور برگزار شد و پس از بررسی نتایج آزمون، به پاس قرار گرفتن تعدادی از دانش‌آموزان دبستان دخترانه سما واحد کرج در جمع 30 درصد برتر استان البرز دیپلم افتخار به آنها اهدا شد.

به گفته زهرا رحیمی مدیر دبستان دخترانه سمای کرج، روز ریاضیات کانگورو در حقیقت روز جشن گرفتن برای ریاضیات و یکی از بزرگترین برنامه‌های ترویج ریاضیات در دنیاست که با هدف ارتقای درک ریاضی دانش‌آموزان و همچنین رشد و توانمندی آنان برای لذت بردن از فعالیت‌های هوشمندانه ریاضی در بیش  از 70 کشور جهان برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه طی پیامی از شکیلا شعبانی، رعنا شعبانی، کتایون ربانی، آیلین جعفری‌زاده، رومینا برخورداری، ستایش شریفی، ملیسا خلج، مهدیس ابوالحسنی، پانیذ میرهادی و درسا مرادی به عنوان دانش‌آموزان برتر که دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را کسب کردند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز